۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
سهم منطقه ویژه اقتصادی پیام در تولید ناخالص داخلی افزایش می یابد
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام:

سهم منطقه ویژه اقتصادی پیام در تولید ناخالص داخلی افزایش می یابد

کرج- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از افزایش تولید ناخالص داخلی طی ۵ سال آینده خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، اکبر قنبرپور با اشاره به برنامه هایی با هدف تبدیل این منطقه به یکی از مهم ترین قطب های اقتصاد دیجیتال کشور گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته سهم این منطقه در تولید ناخالص داخلی طی پنج سال آینده افزایش می یابد.

قنبرپور در نخستین نشست هم اندیشی با مدیران این منطقه افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و بر طبق تأکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قصد داریم تا طی پنج سال آینده یک درصد از تولید ناخالص داخلی را در این منطقه رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: تبدیل پیام به یکی از مهم ترین قطب های اقتصاد دیجیتال کشور از طریق ایجاد زیرساخت های فنی و محتوایی برنامه ریزی است که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور اقداماتی از جمله مرکز ساخت و تولید دیجیتال، استودیوهای هوشمند و رندرفارم ها، شتاب‌دهنده های حوزه نوآوری، توسعه فعالیت ها در بخش های دانش بنیان و استارت آپی و از سوی دیگر ارتباط با دیگر بخش های مرتبط در سراسر کشور در قالب این برنامه اجرایی خواهد شد.

تلاش برای توسعه زیرساخت ها با رویکرد اقتصاد دیجیتال در منطقه ویژه پیام
مدیرعامل منطقه ویژه پیام با اشاره به وجود واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه گفت: همچنین بنا داریم تا از این ظرفیت در راستای توسعه تولیدات داخلی و اشتغال هر چه بیشتر بهره بگیریم و با ارائه خدمات تخصصی به واحدهای صنعتی مستقر در منطقه، زمینه تسریع در رشد اقتصادی آنها را بیشتر از قبل فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام منحصر به فرد است، اظهار داشت: در کنار وجود این ظرفیت ها به دنبال این هستیم تا با توسعه زیر ساخت ها با رویکرد اقتصاد دیجیتال بتوانیم زمینه استقرار شرکت های بیشتری در این بخش را فراهم سازیم و شرایط ویژه ای را نیز برای شرکتهای دانش بنیان ایجاد کنیم.

قنبرپور توسعه فعالیت ها در بخش فرودگاهی را از دیگر اقدامات برنامه ریزی انجام شده عنوان و تصریح کرد: با هدف محقق ساختن این مهم انتظار ما از مجموعه این است که نسبت به معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های موجود به سرمایه گذاران و مردم گام های بیشتری بردارند.

کد خبر: ۱۳۷٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha