۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
ادامه افزایش قیمت در بازار کریپتو| احتمال حرکت بیت کوین به بالای ۴۵ هزار دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه افزایش قیمت در بازار کریپتو| احتمال حرکت بیت کوین به بالای ۴۵ هزار دلار

با ادامه افزایش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال پس از ریزش چهارشنبه شب هفته گذشته، به نظر میرسد اکنون بیت کوین به سمت ۴۵ هزار دلار در حرکت است.

بازار؛ گروه رمز ارز: پس از انتشار اخبار مربوط به بحران اوکراین، قیمت بیت کوین به سطح حمایتی حیاتی خود سقوط کرد. این نزول باعث فروپاشی بازار کریپتو شد و البته پس از ساعاتی بیت کوین مجددا به ثبات رسید و سپس افزایش قیمت خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

بهبود وضعیت رمز ارزها مرتبط با پذیرش مذاکره از سوی روسیه در بحران اوکراین است.

قیمت بیت کوین تقریباً طی یک هفته ۲۳ درصد سقوط کرد و به ۳۴۳۳۷ دلار رسید. سطح پشتیبانی هفتگی در ۳۴۷۵۲ دلار اما جلوی ادامه نزول بیت کوین به سطوح پایین تر را گرفت. جالب اینجاست که این بهبود، بیت‌کوین را وادار کرد تا یک کندل روزانه بالاتر از حد پایین‌تر منطقه تقاضای ۳۶۳۹۸ دلاری یعنی روی ۳۸۸۹۵ دلار بسته شود.

بسته شدن این کندل، نهایتا در روز جمعه به گاوها اجازه داد تا حرکتی مجدد و رو به بالا را آغاز کنند.

به نظر می رسد طی روزهای آتی، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که بیت کوین به روند بهبودی خود ادامه دهد و سد مقاومتی که به تازگی روی نقطه ۳۹۴۸۱ دلار شکل گرفته را آزمایش کرده و نهایتا به سمت میانگین متحرک ۵۰ روزه (SMA) در ۴۰۴۱۷ دلار حرکت کند.

از سوی دیگر، اندیکاتور معکوس حرکت (MRI) یک فلش زرد به سمت بالا را به نمایش می گذارد که نشان می دهد ادامه روند رو به بالا منجر به سیگنال خرید به شکل یک کندل سبز رنگ در نمودار روزانه خواهد بود.

بنابراین، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که قیمت بیت کوین به سمت سد مقاومت هفتگی در ۴۲۷۴۸ دلار حرکت کند؛ یعنی جایی که احتمال ادامه افزایش قیمت در آنجا وجود دارد. با این حال، اگر سفارشات پیشنهادی انباشته شوند، این احتمال وجود دارد که بیت کوین رالی به راه افتاده را با عبور از مقاومت مذکور ادامه داده وبه سمت بازه سالانه خود یعنی ۴۶۱۹۸ دلار حرکت کند.

ادامه افزایش قیمت در بازار کریپتو| احتمال حرکت بیت کوین به بالای ۴۵ هزار دلار


مدل (GIOM) نشان می دهد که تقریباً ۴.۵۰ میلیون آدرس که ۲.۵۴ میلیون بیت کوین را با قیمت متوسط ۴۱۱۹۰ دلار خریداری کرده اند، فعلا بیت کوین های خود را برای فروش در صرافی ها عرضه نکرده اند. این سطح با هدف به‌دست‌آمده از منظر فنی مطابقت دارد و به تایید آغاز یک روند صعودی کمک می کند.

در حالی که سقوط ناگهانی ۲۵ فوریه بسیاری از سرمایه گذاران را غافلگیر کرد، حجم زنجیره ای بیت کوین شاهد افزایش شدیدی به ۴۶.۳۸ میلیارد بیت کوین بود که بسیار بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA) این ارز بود.

ادامه افزایش قیمت در بازار کریپتو| احتمال حرکت بیت کوین به بالای ۴۵ هزار دلار


ریزش های مشابه در قیمت با جهش های عظیم در حجم زنجیره ای در گذشته مصادف شده است، که نشان می دهد سرمایه گذاران می توانند در این ریزش ها به صورت پله ای خرید کنند.

با اینحال، اگر BTC نتواند حمایت فعلی را حفظ کند، سقوط احتمالی تا ۲۹۱۰۰ دلار در انتظار این ارز خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۷٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha