۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
رویداد استارتاپی بین المللی سرمایه گذاری و صادرات ایران و ترکیه در شاهرود برگزار شد
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان:

رویداد استارتاپی بین المللی سرمایه گذاری و صادرات ایران و ترکیه در شاهرود برگزار شد

شاهرود- نظری، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: با هدف ارتقای روابط تجاری و صادرات رویداد استارتاپی بین المللی سرمایه گذاری و صادرات ایران و ترکیه در شاهرود برگزار شد.

محسن نظری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه با هدف ارتقای روابط تجاری و صادرات رویداد استارتاپی بین المللی سرمایه گذاری و صادرات ایران و ترکیه در شاهرود برگزار شد، ابراز کرد: این رویداد برای نخستین بار برگزار و درباره ارتقای روند تجاری دو کشور بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان دفتر تکنو پارک مرسین ترکیه و پارک علم و فناوری استان سمنان بخشی از این رویداد بود، افزود: دفتر اتاق دفتر تکنوپارک مرسین در پارک استان سمنان افتتاح شد تا بتوانیم شاهد پیش برد اهداف این فعالیت عظیم و مهم اقتصادی در استان سمنان باشیم.

انعقاد تفاهم نامه همکاری
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از امضای تفاهم نامه همکاری بین دفتر تکنوپارک مرسین و پارک علم و فناوری استان سمنان خبر داد و گفت: تقویت زیرساخت های سرمایه گذاری و صادرات ایران و ترکیهاز جمله محورهای این تفاهم نامه است.

نظری انتقال فناوری بین دو کشور ایران و ترکیه را دیگر محور تفاهم نامه همکاری مذکور دانست و گفت: به دنبال گسترش ارتباط بین شرکت‌های دانش بنیان ترکیه و شرکت های دانش بنیان داخل استان سمنان هستیم.

وی با بیان اینکه همکاری‌های متقابل در زمینه صادرات محصولات فناورانه از دیگر بخش هایی است که به دنبال تحقق آن هستیم، بیان کرد: این تعاملات با محوریت شرکت‌های حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات برنامه ریزی و به منصه بروز و ظهور خواهد رسید.

کد خبر: ۱۳۷٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha