۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲
امکان استفاده از واگن یخچالدار برای صادرات ریلی در اینچه وجود دارد
مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲:

امکان استفاده از واگن یخچالدار برای صادرات ریلی در اینچه وجود دارد

گرگان- اعتماد، مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت که در صورت سفارش تجار و بازرگانان امکان بهره گیری از واگن های یخچالدار در بخش صادرات محصولات مختلف به کشورهای cis وجود دارد.

محسن اعتماد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: امکان برخورداری از خدمات واگن های یخچالدار برای صادرات انواع محصولات به ویژه محصولات کشاورزی فراهم است و در صورت تقاضا صادرکنندگان این ظرفیت ایجاد می شود.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ افزود: پس از اعلام آمادگی راه آهن برای ارائه خدمات واگن یخچالدار و مکاتبه با اتاق بازرگانی گلستان تاکنون تقاضایی به دست ما نرسیده است.

اعتماد ادامه داد: با توجه به حل دغدغه های خط عریض در ایستگاه ریلی اینچه برون، می توانیم از واگن های یخچالدار ترکمنستان برای صادرات محصولات استفاده کنیم.

وی بیان کرد: فعلا در محدوده ایستگاه ریلی اینچه برون انبارهای مجهز به سردخانه برای دپوی محصول فریز شده وارداتی یا صادراتی وجود ندارد اما در صورت وجود تقاضا فراهم کردن این زیر ساخت در دستور کار قرار می گیرد.

به گفته مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ هزینه های جابجایی کالا با بهره گیری از واگن های یخچالدار تفاوت چندانی با واگن های عادی نداشته و اختلاف قیمت هزینه حمل آن محسوس و زیاد نیست.

کد خبر: ۱۳۷٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha