۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
گسترش حضور گروه‌های جهادی مهندسان در محلات کمتر برخوردار
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری خواستار شد

گسترش حضور گروه‌های جهادی مهندسان در محلات کمتر برخوردار

آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: گسترش حضور گروه‌های جهادی مهندسان در محلات کمتر برخوردار جهت ارایه خدمات مهندسی در سال پیش‌رو مورد انتظار است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در یادداشتی با تبریک روز مهندس بر رعایت اخلاق حرفه‌ای مهندسی تاکید کرد. پنجم اسفندماه به عنوان روز مهندس فرصتی است نیکو برای پاسداشت تلاش‌های همه مهندسان سرزمین عزیزمان که دل در گرو عمران، آبادانی و توسعه ایران اسلامی دارند.

ایران بزرگ که با پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر استقلال، پیشرفت و فتح قله‌های دانش قرار گرفت امروز که بیش از پیش زیر فشار تحریم‌های ظالمانه دشمنان قرار دارد نیازمند یاری مهندسان از جهات مختلف است و شرکت بازآفرینی شهری ایران که حوزه خدمت‌رسانی آن محرومیت‌زدایی مبتنی بر توسعه و تحول محلات کمتر برخوردار (فرسوده، تاریخی، سکونتگاه غیر رسمی) است نیز از این قاعده مستثنی نیست. طرفه آنکه نوسازی این مناطق با معماری ایرانی- اسلامی و طراحی و ساخت سازه‌های مقاوم و با دوام ما را به اولویت اصلی خود که حفظ جان و کرامت ساکنین محلات هدف بازآفرینی این بهترین بندگان خدا است نزدیک‌تر می‌کند.

گسترش حضور گروه‌های جهادی مهندسان به ویژه مهندسان عمران، معماری و شهرسازی در محلات کمتر برخوردار جهت ارایه خدمات مهندسی و به منظور تسهیل روند تجمیع پلاک های ریزدانه و ناپایدار و محله سازی به عنوان معین این محلات در سال پیش‌رو مورد انتظار است.

اینجانب ضمن تبریک روز مهندس به همه مهندسان گرانقدر کشورمان بویژه همکارانم در شرکت بازآفرینی شهری ایران، وزارت راه و شهرسازی، ستادهای بازآفرینی شهری پایدار استان‌ها، شهرستان‌ها و سازمان‌های نوسازی و بازآفرینی شهرداری‌ها؛ دست یاری به سوی جامعه مهندسی کشور دراز می‌کنم تا علاوه بر بهره مند کردن ما از نظرات و پیشنهادات ارزنده خود با رعایت اخلاق حرفه ای، اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز نقش اثربخش خویش را در راه پیشرفت کشورمان برای رسیدن به تمدن اسلامی ایفا کنند.

کد خبر: ۱۳۷٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha