۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
فروش اینترنتی فروشگاه‌ها در ایلام ۴ برابر شد
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

فروش اینترنتی فروشگاه‌ها در ایلام ۴ برابر شد

ایلام - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: فروش اینترنتی فروشگاه‌ها در ایلام بعد از ورود ویروس کرونا چهار برابر شده است.

یارالله نصیری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از هشتم فروردین ماه نظارت جدی بر مشاغل پر خطر آغاز شد و روزهای سیزدهم و چهاردهم تقریبا تمامی این مراکز تعطیل بودند.

وی افزود: از پانزدهم به بعد هم گشت هایی با همکاری اماکن و تعزیرات در این زمینه صورت گرفت و حتی تعدادی از مغازه ها پلمب شدند.

نصیری با اشاره به اینکه گشت های ما همچنان در دو نوبت صبح و عصر به کار خود ادامه می دهند، اظهار کرد در خانه ماندن مردم معمولا با این توصیه همراه است که فقط برای نیازهای ضروری از منزل خارج شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام عنوان کرد: این کار الزاماتی دارد از جمله فراهم بودن امکان خرید اینترنتی، در حال حاضر آیا امکان خرید اینترنتی مایحتاج مردم در استان وجود دارد.

نصیری تصریح کرد: جلساتی با اتاق اصناف تشکیل شده و مقرر شد تعدادی از فروشگاه های استان فروش های اینترنتی خود را برقرار کنند، در حال حاضر فروش اینترنتی فروشگاه های خرید در سطح استان نسبت به قبل از دوره بیماری کرونا چهار برابر افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۳٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha