۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
۵۳۰ واحد صنفی متخلف زنجان پلمب شد/ ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
معاون استاندار زنجان:

۵۳۰ واحد صنفی متخلف زنجان پلمب شد/ ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی

زنجان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: تا ۲۰ فروردین ماه بیش از ۵۳۰ واحد صنفی استان که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکردند پلمب شدند.

فرامرز نیک سرشت در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی کم خطر زنجان گفت: واحدهای صنفی کم خطر در استان باید با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را انجام دهند.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی از واحدهای صنفی همکاری لازم را نداشتند و واحد صنفی خود را تعطیل نکرده و لذا برخورد لازم با آن‌ها صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، گفت: تا ۲۰ فروردین ماه در استان بیش از ۵۳۰ واحد صنفی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکردند و فعالیت صنفی خود را ادامه دادند پلمب شدند.

نیک سرشت ابراز داشت: متاسفانه ۷۰ درصد از مردم زنجان اعتقادی به بیماری کرونا ویروس ندارند و فعالیت‌های عادی خود را انجام می‌دهند و این به نفع سلامتی مردم نیست.

وی افزود: واحدهای صنفی کم خطر در استان باید تایم کاری را رعایت کنند و این واحدها می توانند از ابتدای صبح تا ساعت ۱۸ عصر فعالیت لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان یاد آورشد: واحدهای صنفی کم خطر در استان باید مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا را رعایت کنند.

کد خبر: ۱۳٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha