۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
عرضه گوشی گلکسی S۲۲ سامسونگ با قابلیت استفاده از شارژر ۴۵ واتی
تازه های فناوری؛

عرضه گوشی گلکسی S۲۲ سامسونگ با قابلیت استفاده از شارژر ۴۵ واتی

شرکت سامسونگ از طراحی شارژر ۴۵ واتی قدرتمند برای گوشی جدید تولید این شرکت یعنی گلکسی S۲۲ اولترا خبر داد که قادر است ظرف مدت ۲۰ دقیقه، بیش از ۵۰ درصد از ظرفیت باتری این گوشی را شارژ کند.

به گزارش بازار، شرکت سامسونگ از طراحی شارژر ۴۵ واتی قدرتمند برای گوشی جدید تولید این شرکت یعنی گلکسی S۲۲ اولترا خبر داد که قادر است ظرف مدت ۲۰ دقیقه، بیش از ۵۰ درصد از ظرفیت باتری این گوشی را شارژ کند.

البته سامسونگ همزمان اعلام کرده که این شارژر به صورت یک آپشن اضافی برای گوشی مذکور در نظر گرفته شده و علاقمندان به استفاده از آن، باید ۵۰ دلار بیشتر برای گوشی های مجهز به این مزیت پرداخت نمایند.

قرار است گوشی های S۲۲ اولترا به صورت معمول، با قابلیت کار با شارژر های ۲۵ واتی فست شارژ روانه بازار شوند و این در حالیست که مدل مجهز به شارژر ۱۵ واتی، تحت عنوان سوپر فست شارژ به بازار عرضه خواهد شد.

عرضه گوشی گلکسی S۲۲ سامسونگ با قابلیت استفاده از شارژر ۴۵ واتی

البته نکته قابل توجه دیگر اینکه اگر علاقمند به خرید این گوشی جدید سامسونگ هستید، باید در هر صورت به فکر تهیه شارژر برای آن باشید. چراکه سامسونگ نیز مانند بسیاری از شرکت های تولید کننده تلفن همراه در راستای کاهش تولید پلاستیک و آلاینده های زیست محیطی، ار ارائه هر نوع شارژر ( ۲۵ و ۴۵ واتی) بر روی این مدل گوشی خودداری کرده و در حقیقت، گوشی خریداری شده توسط مشتریان به شارژر مجهز نخواهد بود.

سامسونگ دلیل این اقدام را وجود شارژرهای قدیمی مشابه در اکثر منازل اعلام کرده که مشتریان می توانند گوشی های خود را با همان شارژرهای قدیمی متعلق به گوشی های قبلی شارژ نمایند.

البته در عوض، S۲۲ اولترا قابیلت های زیادی در خصوص بهینه سازی مصرف باتری دارد که به عنوان مثال می توان به تعبیه یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری بر روی آن اشاره کرد که بر خلاف گوشی های مشابه موجود در بازار، قادر است تا ۱۸ ساعت کار مداوم با گوشی را برای شما به ارمغان آورد؛ فناوری جدیدی که گفته می شود به دلیل طراحی نسل جدید سیستم های ذخیره ساز انرژی بر روی این گوشی نصب شده است.

کد خبر: ۱۳۷٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha