۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
پیگیری برای درآمد ارزی در منطقه آزاد اروند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پیگیری برای درآمد ارزی در منطقه آزاد اروند

آبادان- اسکندری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پیگیر توسعه و درآمد ارزی در منطقه آزاد اروند هستیم.

محمدرضا اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: موضوع مجوزهای صنعتی یکی از موارد مهم است که با برنامه ریزی‌های انجام شده پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی ۵ ساله و فرآیند صدور آن یک روزه می‌شود.

وی افزود: پیگیر توسعه و درآمد ارزی در منطقه آزاد اروند هستیم و اولین پروژه‌ای که در روزهای آینده کلنگ‌زنی می‌شود، پایانه صادراتی اروند در شلمچه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پاسخ به سئوال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه حذف معافیت مالیاتی چه تاثیری در اقتصاد مناطق آزاد دارد، توضیح داد: معافیت مالیاتی یک مشوق امیدوار کننده برای مردم است.

اسکندری با تاکید بر اینکه معافیت مالیاتی به منظور رفع محرومیت و همچنین تشویق سرمایه‌گذاران برای حضور در این منطقه بود، تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته مجلس طی یک مصوبه این امتیاز را لغو کرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در لایحه بودجه‌ای که به مجلس ارائه کرده، مقرر شده است تا مجددا مالیات بر ارزش افزوده حذف شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در همین خصوص گفت: مقاومت‌هایی نیز بوده و در کمیسیون تلفیق بودجه تصویب شده که مالیات بر ارزش افزوده گرفته شود ولی پیگیری‌ها ادامه دارد.

کد خبر: ۱۳۷٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha