۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
 ۹ هزار ۵۰۰ تن مرکبات از مازندران به استان ها ارسال شده است
در گفتگو با بازار؛

۹ هزار ۵۰۰ تن مرکبات از مازندران به استان ها ارسال شده است

ساری- حاتم نژاد، مدیر تعاون روستایی مازندران از ارسال ۹ هزار و ۵۰۰ تن مرکبات تنظیم بازاری از استان به مناطق مختلف کشور خبر داد.

سلیمان حاتم نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار شمار تعاونی های روستایی تشکیل شده را در استان ۳۶۰ شرکت ذکر کرد و افزود: این واحدها شامل تعاونی های دامداران، تولیدکنندگان، زنان روستایی، نظام صنفی و غیره است.

وی با اظهار اینکه عمده فعالیت در حوزه بازرگانی و بازاریابی محصولات کشاورزی نظیر تولید بذرگندم است، افزود: عملیات فرآوری بذر توسط اتحادیه ها و با هماهنگی کمیته بذر انجام می شود.

وی تامین نهاده های کشاورزی و دامی را از جمله محور فعالیت برشمرد و گفت: ۴۳ تعاونی کشاورزی و دامی در استان وجود دارد و نهاده های دامی با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی بین آن ها توزیع می شود.

حاتم نژاد به توزیع اینترنتی و هوشمند کالاها برای تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: در استان گوشت منجمد، مرغ منجمد، مرغ و تخم مرغ و برنج برای تنظیم بازار از طریق اینترنتی و با همکاری تعاون روستایی توزیع می شود.

مدیر تعاون روستایی مازندران با اشاره به خرید تضمینی ۲۸ هزار تن مرکبات گفت: تاکنوم ۹ هزار و ۵۰۰ تن با قیمت مصوب شورای قیمت گذاری تنظیم بازار کشور به استان های مختلف ارسال شده است.

کد خبر: ۱۳۷٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha