۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
تحقق شعار «جهش تولید» مشکلات اقتصادی پساکرونا را کاهش می‌دهد
استاندار گیلان:

تحقق شعار «جهش تولید» مشکلات اقتصادی پساکرونا را کاهش می‌دهد

رشت - استاندار گیلان گفت: تحقق شعار جهش تولید و رفع موانع کسب و کار بسیاری از مشکلات اقتصادی پساکرونا را کاهش می‌دهد.

 به گزارش بازار، به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید گفت: تحقق این شعار و نیز برطرف کردن موانع کسب و کار بسیاری از مشکلات اقتصادی پساکرونا را کاهش می دهد.

وی در ادامه سخنانش همچنین به شیوع بیماری کووید ۱۹ و ویروس کرونا در کشور اشاره و اضافه کرد: دولت تدبیر و امید برای حمایت از اصناف و اقشار آسیب دیده ناشی از این بیماری، در بخش های درمانی و نیز اقتصادی، برنامه ریزی هایی انجام داده است.

استاندار گیلان با یادآوری شعارهای نامگذاری شده سالانه از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: لازم است به طور جدی توجه داشته باشیم که پیوستگی معناداری بین شعارهای نامگذاری شده سال وجود دارد و معتقدم متناسب با تحولات داخلی، منطقه ای و بین المللی انتخاب می شوند.

زارع با تصریح اینکه ایجاد امنیت در فضای کسب و کار و سرمایه گذاری، از سرمایه مهم‌تر است، افزود: باید نقش آفرینی وزارت اطلاعات در مقطع خطیر جنگ اقتصادی علیه کشور، در حفظ و ارتقاء فضای امن در حوزه کسب و کار و سرمایه گذاری ادامه یابد.

وی ادامه داد: البته توجه به حل مشکلات اقتصادی مردم، سالم بودن عرصه فعالیت های فرهنگی، شادابی شهروندان و مقابله با شکاف های اجتماعی مهمترین نیاز امروز کشور است که وزارت اطلاعات سهم برجسته ای در توجه و رفع آن‌ها دارد.

کد خبر: ۱۳٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha