۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
تحلیل بنیادی شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران(مادیرا)
سرمایه گذاری توسعه گوهران امید منتشر کرد؛

تحلیل بنیادی شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران(مادیرا)

تحلیل بنیادی شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران(مادیرا) از سوی شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید منتشر شد.

به گزارش بازار، شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، تحلیل بنیادی شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران(مادیرا) را منتشر کرد.

گروه مادیران در سال ۱۳۴۳ تحت عنوان شرکت امیری و شرکا بنیان گذاری شد. از بدو تاسیس شرکت، پشتیبانی از مشتریان همواره یکی از دغدغه های اساسی مادیران بوده است. در سال ۱۳۷۳برای ارائه خدماتی بهتر و متمرکزتر، بخش خدمات ماشین های اداری ایران در قالب شرکتی مجزا و تحت عنوان خدمات ماشین های داری ایران به عنوان شعبه ای مستقل تشکیل شد. بزرگترین و مجهزترین مرکز خدمات IT در ایران ماحصل پایه گذاری این مرکز می باشد.پ

درسال ۱۳۷۳ طی توافقات صورت گرفته با شرکت LG Electronics، خط تولید اولین مانیتورهای CRT ال جی در کارخانه مادیران واقع در شهر صنعتی هشتگرد (۸۰ کیلومتری تهران) راه اندازی شد. افتتاح کارخانه موجب شکل گیری شعبه جدید مادیران تحت عنوان صنایع ماشین های اداری ایران گردید.

در سال ۱۳۸۰ نیازمند به انتخاب یک نام مشترک برای برند و هویت تمامی شعب شرکت بودیم. پس از ارائه گزینه های مختلف، سرانجام پیشنهاد مادیران ازجانب یکی از مهندسین شعبه خدمات پذیرفته شده و این نام به عنوان هویت مشترک شعبات و همچنین گارانتی شرکت انتخاب شد.

مادیران با سرمایه ۸۲۰ میلیارد تومان در زمینه تولید و فروش محصولات نمایشی و کامپیوتری و لوازم خانگی فعالیت می کند این شرکت دارای برند ایکس ویژن و TLC در بازار می باشد.

دریافت فایل کامل گزارش

کد خبر: ۱۳۶٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha