۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
اجرای طرح‌های بهبود کیفیت در صنایع چوب و کاغذ مازندران
مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران:

اجرای طرح‌های بهبود کیفیت در صنایع چوب و کاغذ مازندران

ساری- نیک نژاد، مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از چوب و کاغذ به عنوان صنعت مادر و برتر استان یاد کرد و گفت: طرح‌های بهبود کیفیت در این کارخانه در دست اقدام است.

امید نیک نژاد در حاشیه دومین رویداد ملی شتاب در صنعت چوب و کاغذ کشور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه صنعت چوب و کاغذ استان به عنوان صنعت مادر و بی نظیر است، افزود: این صنعت از نظر استقرار و تولید کالای استراتژیک بی نظیر است.

وی با بیان اینکه تولید کالای استراتژیک و کاغذ برای کشور دارای اهمیت است، افزود: در سه حوزه در چوب و کاغذ می توان فرایندهایی انجام داد تا با اجرای طرح هایی در قبل، حین و بعد از تولید شاهد تحول در صنعت باشیم.

نیک نژاد با اظهار اینکه صنعت چوب و کاغذ ارزآوری بالایی دارد، گفت: طرح های بهبود کیفیت با هزینه های کمتری در دست اقدام است و بهینه سازی ضایعات و تبدیل ضایعات چیپس چوب از جمله طرح های اجرا شده به شمار می رود.

وی با بیان اینکه صنایع چوب و کاغذ مازندران یادآور شد: مازندران از نظر تولید و عرضه محصولات با کشورهای همسایه مراودات دارد و از ظظرفیت این بخش ها برای توسعه تولیدات باید بهره برد.

موسی زاده مدیرکل پژوهش و فناوری علمی و کاربردی نیز با بیان اینکه سال قبل ۲۵ ایده به دبیرخانه همایش ارسال شد، افزود: پس از داوری ۱۷ ایده پذیرفته و در نهایت چهار ایده برتر معرفی شدند و در رویداد دوم، ۱۰۵ ایده دریافت شد و پس از داوری ۴۰ ایده انتخاب شد و ۲۸ ایده به مرحله بعد راه یافت و ۱۰ ایده بر تر و از بین آن چهار ایده برگزیده شدند.

کد خبر: ۱۳۶٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha