۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
شناسایی ۱۲۰  هزار مشترک پرمصرف در اردبیل| تعرفه‌های جدید اعمال شده است
مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل:

شناسایی ۱۲۰ هزار مشترک پرمصرف در اردبیل| تعرفه‌های جدید اعمال شده است

اردبیل- قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: ۱۲۰ هزار مشترک پرمصرف استان در قالب افزایش تعرفه برق مورد توجه قرار گرفتند.

حسین قدیمی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: از اول بهمن ماه با افزایش تعرفه برق برای مشترکان پرمصرف سعی بر این است تا ۳.۵ برابر تعرفه معمولی افزایش بها مصرف برق در قبوض پرمصرف‌ها اعمال شود.

وی تصریح کرد: در اردبیل ۶۰۰ هزار مشترک برق داریم که ۸۰ درصد این مشترکان مصرف متعادل و حتی کمتر از الگوی مصرف دارند که از همراهی آنها قدردانی می کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: تنها ۲۰ درصد مشترکان برق خانگی و تجاری الگوی مصرف را رعایت نمی کنند که از اول بهمن ماه تعرفه جدید برق برای آنها اعمال خواهد شد.

قدیمی الگوی مصرف بهینه برق را ۲۰۰ کیلووات در هر ماه اعلام کرد و افزود: مصرف بیش از حد برق تا ۳۰۰ کیلووات ۱.۵ برابر، ۴۰۰ کیلووات ۲.۵ برابر و بیشتر از ۴۰۰ کیلووات ۳.۵ برابر تعرفه برق افزایش یافته و قبوض جدید بر اساس این نرخ اعلام می شود.

وی در مورد قطع برق واحدهای صنعتی در فصل زمستان نیز خاطر نشان کرد: به غیر از آرتاویل تایر و کارخانه سیمان که از ذخایر سوخت جایگزین استفاده کردند، ما سعی کردیم برق واحدهای صنعتی را در استان تأمین کنیم که از همراهی مصرف‌کنندگان صنعتی در بهینه مصرف قدردانی می کنیم.

قدیمی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: از هم اکنون برنامه‌ریزی ها برای تابستان سال آینده در حال انجام است تا ما با یک برنامه مناسب و مصرف بهینه بتوانیم سال آینده را بدون قطعی برق سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل از راه‌اندازی اپلیکیشن برق من برای کسب اطلاعات مشترکان خبر داد و بیان کرد: مشترکان در قالب این اپلیکیشن می توانند اطلاعات دقیقی را کسب کرده و در جهت کنترل مصرف از آنها استفاده کنند.

کد خبر: ۱۳۶٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha