۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
کلیات طرح صیانت بعد از گذشت ۵۰ جلسه تصویب شد
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس:

کلیات طرح صیانت بعد از گذشت ۵۰ جلسه تصویب شد

نماینده مردم خمینی شهر توضیحاتی را در خصوص تصویب کلیات طرح صیانت در کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی ارائه کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه ۳ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: امروز منافقین، رژیم صهیونیستی و مرکز اطلاعات آل سعود نشسته‌اند تا دولت انقلابی و مجلس انقلابی را تخریب کنند؛ کمیسیون مشترک برای طرح حمایت از کاربران فضای مجازی ۴۸ جلسه برگزار کرده و در این میان ۱۰ جلسه دیگر نیز با حضور ریاست محترم برای بررسی موضوع برگزار کرده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز کلیات طرح به تصویب رسیده است اما هنوز نه به دار است نه به بار اما تمام رسانه‌های خارجی به این موضوع پرداخته‌اند؛ همه رسانه‌ها باید وارد میدان شده و از کیان مجلس حمایت کنند. تصمیم امروز هیچ فضای رسانه‌ای را محدود نمی‌کند.

وی افزود: امروز کشورهای خارجی و قلم مزدهای داخلی سر خط شدند تا مجلس را تخریب کنند لذا درخواست می‌شود این موضوع تبیین شود. همچنین اگر برخی از دوستان نیز صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که برای دیگران خوراک تهیه می‌کند، تقاضا می‌شود از این اقدام خودداری کند. درخواست می‌شود ریاست مجلس موضوع یاد شده را برای مردم تبیین کند زیرا کلیات طرح صیانت بعد از ۵۰ جلسه امروز تصویب شده و تک تک مواد آن قابل نقد است. باید جلوی فضاسازی رسانه‌ها گرفته و از کیان مجلس و تک تک نمایندگان حمایت شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: این مهم مطالبه رهبر انقلاب بوده و اساسا محدودیت در حوزه کسب و کار یا غیره نیست لذا باید برای مردم تبیین صورت گیرد تا دشمن سوء استفاده نکند.

کد خبر: ۱۳۶٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha