۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
انتقاد استاندار البرز از وضعیت آسفالت معابر شهرک ها و نواحی صنعتی و حقوق پائین کارگران
در جریان بازدید از ناحیه صنعتی زیبادشت مطرح شد؛

انتقاد استاندار البرز از وضعیت آسفالت معابر شهرک ها و نواحی صنعتی و حقوق پائین کارگران

کرج- استاندار البرز از وضعیت آسفالت و جداول معابر شهرک ها و نواحی صنعتی البرز انتقاد کرد و گفت: حقوق سه تا چهار میلیون تومانی برای تامین نیروی کار جذاب نیست.

به گزارش خبرنگار بازار؛ مجتبی عبدالهی عصر امروز در جریان بازدید از لکه (ناحیه) صنعتی زیبا دشت البرز در محل سالن جلسات یک شرکت دارویی گفت: یک رویه ای در شهرک های صنعتی باب شده و آن اینکه صاحبان صنایع در زمینه رسیدگی به محیط کار و کارکنان خود کوتاهی می کنند.

عبداللهی با اشاره به پرداخت نکردن هزینه ناچیز شارژ و خدمات استفاده شده توسط صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی تصریح کرد: آسفالت چاله شده، جدول شکسته و مبلمان شهری نا زیبا نتیجه همین کوتاهی هاست.

وی با تاکید بر لزوم زیبا سازی محیط کار برای کارکنان شرکت ها گفت: در هر جلسه دیدار مردمی با تعداد زیادی از کسانی که جویای کار هستند مواجه ام و از سوی دیگر صنایع هم خواستار به کار گیری نیروی کارند ولی وقتی نیروی کار با پیشنهاد حقوق سه تا چهار میلیون تومان در ماه مواجه می شود حاضر به کار در صنایع نمی شود.

گفتنی است معابر این ناحیه صنعتی به لحاظ روکش آسفالت وضعیت نا مناسبی داشت و احتمالا به همین علت انتقاد استاندار را در این زمینه برانگیخت.

کد خبر: ۱۳۶٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha