۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
فعالیت ۴۲ معدن در ملایر | فرآورده‌های معدنی و ظرفیت‌ها به تجار عراقی معرفی شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

فعالیت ۴۲ معدن در ملایر | فرآورده‌های معدنی و ظرفیت‌ها به تجار عراقی معرفی شد

همدان - بهرامی، مسئول اتاق بازرگانی ملایر بااشاره به وجود ۴۲ معدن در ملایر گفت: ظرفیت ها و فرآورده های معدنی ملایر به تجار عراقی معرفی شد و به زودی شاهد موج جدیدی از تقاضا در این حوزه خواهیم بود.

حمید بهرامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به حضورش در سفر هیئت تجاری استان همدان به سلیمانیه عراق بااشاره به مذاکرات B۲B متعدد با تجار و بازرگانان خوشنام اقلیم کردستان با هدف معرفی تولیدات و توانمندی های ملایر، این سفر را بسیار مفید ارزیابی کرد.

مسئول اتاق بازرگانی ملایر با توجه به مشقت های سفر زمینی عنوان کرد: هیئت تجاری استان همدان فراتر از نشست های تشریفاتی و بصورت میدانی گامی موثر در راستای افزایش صادرات محصولات تولیدی، کشاورزی، معدنی و فنی مهندسی استان همدان برداشت و در بحث کشمش و مبل و منبت شهر جهانی ملایر را معرفی کرد.

بهرامی ادامه داد: فرآورده های معدنی ملایر با توجه به وجود بیش از ۴۲ معدن در شهرستان ملایر به تجار عراقی فعال در این زمینه معرفی شد و به زودی شاهد موج جدیدی از تقاضا در این حوزه در استان همدان خواهیم بود.

وی بابیان اینکه توان ملایر در حوزه هنرهای دستی از قبیل مروار، مبل و منبت و فرش به خوبی برای تجار سلیمانیه، رایزن اقتصادی ایران در اقلیم کردستان عراق و فعالان این عرصه تشریح شد، گفت: همچنین در زمینه امکان تبادل اساتید آموزش فنی و حرفه ای مذاکره شد و موضوع در دستور کار کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی استان همدان قرار گرفت.

مسئول اتاق بازرگانی ملایر عنوان کرد: هدف از این تبادل دانش و مهارت کمک به ایجاد ظرفیت های جدید اشتغال در سطح برون مرزی است که خود می تواند مولد صادرات خدمات فنی مهندسی باشد.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه جوانان بازرگان ملایر در ادامه این راه با همت خود اقدام به برقراری ارتباط هر چه بیشتر با بازرگانان عراقی کنند، گفت: در این زمینه هرگونه راهنمایی که مورد نیاز باشد از سوی نمایندگی اتاق بازرگانی ملایر انجام خواهد شد.

بهرامی افزایش اینگونه مراودات تجاری به صورت گسترده تر و بازدید میدانی تجار و تولیدکنندگان از مقاصد صادراتی محصولات را موردتاکید قرار داد و گفت: باید در این راستا هرگونه هزینه را نوعی سرمایه گذاری در راستای بهبود کسب و کار خود تلقی کنیم.

کد خبر: ۱۳۶٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha