۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
قیمت گذاری سرخآبی‌ها قابل قبول است| ظرفیت سهام دو باشگاه به سرمایه‌های مولد تبدیل شود
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس در گفتگو با بازار:

قیمت گذاری سرخآبی‌ها قابل قبول است| ظرفیت سهام دو باشگاه به سرمایه‌های مولد تبدیل شود

احمد راستینه رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قیمت گذاری سرخابی‌ها به آنچه که ما فکر می‌کردیم بسیار نزدیک شده و از آن اجحافی که می‌رفت در حق دو باشگاه شود، جلوگیری شد.

احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه شرایط واگذاری سرخابی‌ها فراهم شده است، گفت: در این بخش دو اختلاف دیدگاه وجود داشت؛ یک اختلاف دیدگاه این است که ما معتقد بودیم که باید به سمت تعاونی‌ها برویم، یعنی با ایجاد سه تعاونی هواداری، پیشکسوتان و حامیان به یک سرمایه جاری و مستمر برای دو باشگاه دست پیدا کنیم به گونه‌ای که این سه تعاونی در کنار هم نقش‌های خود را ایفا و هر کدام در راستای افزایش ارزش افزوده دارایی‌های دو باشگاه تلاش کنند.

وی تاکید کرد: یکی از حامیان این مجموعه صدا و سیما که نقش بسیار مهمی در برندسازی دو باشگاه داشته است طبیعتاً وقتی صدا و سیما در شرکت تعاونی حامیان حضور دارد تلاش می‌کند تا با باز تعریف هزینه‌های تبلیغاتی، از این دو باشگاه حمایت بیشتری کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: با این حال در این اختلاف دیدگاه نهایتا وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی به همان مدل واگذاری سهام آن‌ها در فرابورس رسیدند.

این نماینده مجلس گفت: در این بخش موضوع قیمت‌گذاری دو باشگاه مطرح بود که در حال حاضر خوشبختانه این قیمت گذاری به آنچه که ما فکر می‌کردیم بسیار نزدیک شده و از آن اجحافی که می‌رفت در حق دو باشگاه شود، جلوگیری شد. خوشبختانه مجلس و کمیسیون فرهنگی مسئولیت نظارتی خود را در این بخش به شکل ویژه اعمال کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: با مسئولیت نظارتی مجلس از واگذاری این دو باشگاه با قیمت‌های بسیار ناچیز که می‌توانست این دو باشگاه را با مشکل مواجه کند جلوگیری کردیم.

وی تاکید کرد: ما باید ظرفیت سهام این دو باشگاه را به سرمایه‌های مولد سوق دهیم تا این دو باشگاه با داشتن سرمایه‌ای مولد، به دو باشگاه کاملا حرفه‌ای تبدیل شوند.

کد خبر: ۱۳۶٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha