۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
بازدید مشترک دادستان و فرماندار از بازار همدان
فیلم استان‌ها؛

بازدید مشترک دادستان و فرماندار از بازار همدان

همدان- بخش‌هایی از بازار همدان توسط دادستان، فرماندار و رئیس اتاق اصناف همدان با همراهی نمایندگان تعزیرات حکومتی، شهرداری و جهادکشاورزی مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار؛ بخش‌هایی از بازار همدان توسط دادستان، فرماندار و رئیس اتاق اصناف همدان با همراهی نمایندگان تعزیرات حکومتی، شهرداری و جهادکشاورزی مورد بازدید قرار گرفت.

در این گشت مشترک که از راسته بازارهای قصابها، شیشه برها، صحافخانه، کفاشخانه، دباغخانه، بازار میوه کوی گذر و واحدهای عرضه پروتئین ابتدای خیابان شهدا انجام شد مسئولان ضمن مشاهده وضعیت بازار در آستانه ماه اسفند و خریدهای نوروزی با تعدادی از متصدیان واحدهای صنفی و مشتریان به گفتگو پرداختند.

سد معبر و تجاوز بسیاری از واحدهای صنفی به معبر عمومی از جمله تخلفاتی بود که دادستان و فرماندار همدان به متولیان امر در اتاق اصناف و شهرداری متذکر شدند تا نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدامات قانونی لازم را بعمل آورند.

استقرار سازه های موقت ثابت و چرخدار به منظور چیدمان اجناس و کالاها در مقابل واحدهای صنفی، قطعه بندی مرغ و عدم استفاده متصدیان واحدهای صنفی از ماسک، فروش تخم مرغ بصورت غیر کیلویی و قرار دادن گوشت در محیط غیر بهداشتی و فعالیت قصابی در خارج واحد صنفی از تخلفات مشهود تعداد قابل توجهی از واحدهای صنفی بود.

تردد و پارک خودروهای سواری در کوچه های کم عرض بازار نیز از جمله موارد نارضایتی متصدیان واحدهای صنفی بود که بسیاری از آنها اذعان داشتند قرار دادن اجناس و موانع فیزیکی صرفا جهت جلوگیری از پارک خودرو در مقابل واحد صنفی آنها است.

حفاری های شرکت های خدمات رسان در معابر بازار که با گذشت مدت زمان طولانی هنوز آسفالت نشده، ایجاد محدودیت در تردد خودروهای سواری به راسته بازارها و کوچه های کم عرض بازار نیز از جمله خواسته های متصدیان واحدهای صنفی از مسئولان بود.

کد خبر: ۱۳۶٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میرزایی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      0 0
      ای کاش در شهرزنجان هم مسولین بیان سعدی جنوبی وپیاده رو زینبیه شرقی راببینندایشاا...