۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
هشدار درباره انباشت خودرو در گمرک اصفهان/انبار اموال‌های تملیکی ساماندهی شود
معاون قضائی دادستان کل کشور مطرح کرد؛

هشدار درباره انباشت خودرو در گمرک اصفهان/انبار اموال‌های تملیکی ساماندهی شود

اصفهان - عمرانی؛ معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: خودروهای بسیاری در در گمرک اصفهان انبار شده است و هشدار می دهیم که باید تا پایان مهلت اعلامی تمامی این خودروها از انبار خارج شده باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید عمرانی عصر دوشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی در استان اصفهان اظهار کرد: در سالهای گذشته صنایع به دلیل تحریم‌های دشمن و برخی مشکلات داخلی دچار چالش‌های عدیده شدند و در این راستا باید بررسی و رفع این معضلات به ویژه در واحدهای تولیدی موثر در چرخه اقتصادی کشور دردستور جدی همه نهادها و اولویت فعالیت‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه هیچ نوع سهل‌انگاری در این ارتباط پذیرفته شده نیست و برخورد جدی دستگاه قضایی را به همراه خواهد داشت، افزود: مدیری که با گفتار، رفتار و یا عملش به هر شکلی باعث تعطیلی صنایع شود در زمین دشمن بازی می کند و از دیدگاه ما عامل نفوذی است.

معاون قضائی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه با اشاره به چالش اساسی صنایع با بانک‌های عامل ابراز کرد: چگونگی محاسبات بانک‌ها در ارائه تسهیلات به صاحبان صنایع و پس از آن برای ما مشخص نیست و حتی افرادی که در زمینه کم کاری بانک‌ها شکایت کرده اند نیز در نهایت مجبور به پرداخت هزینه می شوند، مشخص نیست این همه قدرت بانک ها از چه پشتوانه ای منشا می گیرد.

ضرورت ساماندهی انبارهای اموال تملیکی اصفهان
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی انبارهای اموال تملیکی اصفهان تصریح کرد: نگهداری کالاها در انبار، بسترساز فسادهای مالی در آینده است، خودروهای بسیاری در در گمرک اصفهان انبار شده است و همگی منتظر دریافت یک کد هستند، همین جا هشدار می دهیم که باید تا پایان مهلت اعلامی تمامی این خودروها از انبارها خارج شده باشد.

کد خبر: ۱۳۶٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha