۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
کشف ۹ هزار و ۲۰۰ تن سیب زمینی احتکار شده در همدان
سرپرست تعزیرات حکومتی همدان خبر داد:

کشف ۹ هزار و ۲۰۰ تن سیب زمینی احتکار شده در همدان

همدان - یونسی، سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف ۹ هزار و ۲۰۰ تن سیب زمینی احتکار شده در همدان خبر داد.

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار بازار از کشف ۹ هزار و ۲۰۰ تن سیب زمینی احتکار شده در همدان خبر داد و گفت: این مقدار سیب زمینی در گشت مشترک تعزیرات حکومتی و در رصد انبارها کشف شد.

وی بابیان اینکه به محض دریافت گزارش، تعزیرات حکومتی در گشت مشترک حاضر و دستور توزیع سیب زمینی ها با نظارت مراجع نظارتی در بازار صادر شد، افزود: براساس گزارش های رسیده و پیگیری مراجع امنیتی مبنی بر وجود مقادیر زیادی سیب زمینی در انبارهای شهرستان بهار، تعزیرات حکومتی در قالب گشت مشترک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج )، سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی ۱۴ انبار در شهرستان بهار را بازرسی کرد.

یونسی بابیان اینکه از این تعداد دو انبارموجودی خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کرده بودند که جای تقدیر و تشکر دارد، گفت: تعداد ۱۲ انبار به دلیل عدم ثبت بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ تن سیب زمینی به ارزش تقریبی ۷۳۸ میلیارد ریال موجود در انبارها در سامانه ثبت و تخلف احتکار آنها محرز و دستور توزیع سیب زمینی ها نظارت مراجع نظارتی صادر شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: این پرونده به محض وصول در تعزیرات حکومتی بهار رسیدگی و در کمترین زمان رای آن صادر خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۶٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha