۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
 مبارزه همه جانبه با فساد مورد تاکید دولت سیزدهم است
معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

مبارزه همه جانبه با فساد مورد تاکید دولت سیزدهم است

زنجان- معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: مبارزه همه جانبه با فساد مورد تاکید است و شعار و حرکت دولت سیزدهم مبارزه با فساد و حرکت به سمت عدالت است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد چکشیان ظهر دوشنبه در آیین معارفه سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، با بیان اینکه اشتغال با رویکرد تعاون و کسب و کارهای کوچک و مهارت آموزی از رویکردهای مورد انتظار در مدیریت واحدهای تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌ها است، گفت: در استان ها باید به این مهم ویژه توجه شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم اولین دولت در دوره گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، باید به گذشته و تجربیات آن ببالیم، ضعف‌ها را ببینیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ظرفیت‌ها را متوجه بشویم و با تکیه بر ظرفیت‌ها، امید واقعی برای آینده داشته باشیم.

چکشیان گفت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزارت مردم، در صدد ایجاد امکان حضور و نقش آفرینی مردم هستیم.

وی ابراز داشت: از ابعاد موانع تولید، موانع فرهنگی، موانع صدور مجوزها، پرداخت تسهیلات و بروکراسی اداری است که با ایجاد امکان حضور مردم و نقش آفرینی آنان باید، این موانع رفع شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بر اساس بیانیه گام دوم شرط مشروعیت همه مقامات در جمهوری اسلامی، طهارت اقتصادی است، تصریح کرد: مبارزه با فساد به تنهایی کافی نیست و عدالت یعنی اینکه فاصله بین مدیران و کارمندان کاهش پیدا کند.

چکشیان افزود: بسیاری از اتفاقات در شرکت‌ها، غیر رسمی رخ می‌داد که با دستور وزیر به لحاظ قانونی این دسته از افراد از انجام چنین اموری منع شدند.

وی بر لزوم ضرورت مبارزه همه جانبه با فساد تاکید کرد ویاد آور شد: شعار و حرکت دولت سیزدهم مبارزه با فساد و حرکت به سمت عدالت است.

کد خبر: ۱۳۶٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha