۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
تصویب طرح توسعه و تثبیت پالایشگاه آبادان
نماینده مردم آبادان در مجلس خبر داد؛

تصویب طرح توسعه و تثبیت پالایشگاه آبادان

آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع استفاده از وجوه فروش فرآوردهای نفتی برای بازپرداخت تعهدات طرح توسعه و تثبیت بعد از ماه‌ها مکاتبه و پیگیری به سرانجام رسید.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، جلیل مختار در خصوص مصوبه امروز مجلس در خصوص امکان استفاده از وجوه فروش فرآورده های نفتی حاصل از افزایش ظرفیت پالایشگاه آبادان برای بازپرداخت تعهدات طرح توسعه و تثبیت اظهار کرد: این اتفاق بعد از ماه‌ها مکاتبه و پیگیری به سرانجام رسید.

وی گفت: این مصوبه جزو بند (ه) تبصره (١) لایحه بودجه کل کشور ١٤٠١ قرار گرفت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق این مصوبه به شرکت دولتی ذیربط وزارت نفت اجازه داده می‌شود فرآورده‌های نفتی حاصل از افزایش ظرفیت پالایشگاه آبادان نسبت به برنامه مصوب را تا ۲۶۵ میلیون یورو به فروش برسانند و وجوه حاصل را صرف بازپرداخت تعهدات طرح توسعه و تثبیت این پالایشگاه نماید که این یک اتفاق مهم برای مردم و پالایشگاه آبادان است.

مختار تصریح کرد: این طرح بعد از تصویب در کمیسیون تلفیق با وجود مخالفت بعضی نمایندگان در صحن مجلس شورای اسلامی با حمایت سه نماینده آبادان دیروز در بخش درآمدی بودجه کل کشور ١٤٠١ به تصویب رسید.

کد خبر: ۱۳۶٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha