۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
پروژه های عمرانی آذربایجان غربی به بهانه کرونا تعطیل نشده است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

پروژه های عمرانی آذربایجان غربی به بهانه کرونا تعطیل نشده است

ارومیه- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: پروژه های عمرانی با رعایت تمامی موارد بهداشتی در سراسر استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، آیدین رحمانی عصر شنبه در نشست بخشداران و دهیاران آذربایجان غربی که به شکل ویدیو کنفرانسی برگزار شد، گفت: فعالیت های عمرانی در هیچ یک از بخش های استان تعطیل نشده و تمامی این فعالیت ها با رعایت اصول های بهداشتی در حال انجام است.

وی با اشاره به آغاز فصل کار در مزارع کشاورزی و باغات استان گفت: روستائیان با هماهنگی جهاد کشاورزی بدون تجمع در محل های توزیع کود و سم با راعات فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند اقدام به خرید مایحتاج خود در این زمینه کنند.

رحمانی ادامه داد: برای جلوگیری از خسارت های مالی و جانی و کاهش اثرات تخریبی زیست محیطی ضروری است تمامی اقدامات بهداشتی و به ویژه ضدعفونی اماکن در روستاها به صورت هدفمند صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تدوین برنامه مدون توسعه ای در بخش های استان گفت:  ضروری است بخشداران با همکاری دهیاران بر اساس سیاست های دولت برنامه جامع برای توسعه مناطق روستایی استان تدوین کنند تا با اجرای این برنامه ها شاهد توسعه و رشد متوازن در استان باشیم.

وی همچنین خواستار برخود قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز و اجرای لایروبی انهار و جلوگیری از تخریب محیط زیست توسط دهیاران شد.

رحمانی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع این بیماری و شکست آن نیازمند وحدت و همدلی مردم و رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی هستیم .

کد خبر: ۱۳٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha