۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
آماده شدن ارز مانا برای صعود پس از اصلاح قیمت| پیش بینی قیمت دیسنترالند
تحلیل بازار رمزارزها؛

آماده شدن ارز مانا برای صعود پس از اصلاح قیمت| پیش بینی قیمت دیسنترالند

علیرغم ریزش بیش از ۱۰ درصدی ارزش ارز دیجیتال مانا یا همان دیسنترالند، به نظر می رسد همه چیز برای یک صعود دلچسب پس از وقوع اصلاح قیمت پیش رو آماده است.

به گزارش بازار، قیمت ارز مانا (Decentraland) طی دو روز گذشته در حال کاهش بوده و در حال حاضر در تلاش برای ایجاد یک چرخش جدید در جهت قیمت است. با اینحال، به احتمال زیاد، مانا نیز مانند باقی ارزهای موجود در بازار ارزهای دیجیتال، پیش از آغاز روند صعودی خود، یک افت قیمت محسوس را تجربه خواهد کرد.

قیمت مانا طی روزهای گذشته، دستکم ۱۰ درصد کاهش یافت که دلیل آن نیز ریجکت شدن از سد مقاومتی ۳.۳۹ دلار بود. با این حال، مانا پس از تاریخ ۲۲ ژانویه به این سو، چندین بار برای عبور از این مقاومت کلیدی تلاش کرده است.

اما باید توجه داشته باشیم که رد شدن تلاش اخیر یا ناتوانی خریداران یک شکست موقت محسوب می شود. بنابراین، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت مانا در کوتاه مدت کاهش یابد و سطح حمایت هفتگی را در ۲.۹۲ دلار مجددا آزمایش کند. این حرکت به گاوهای بازار اجازه می‌دهد تا مقدمات لازم برای حرکت به سمت مقاومت بعدی را فراهم کنند.

حرکت بعدی مانا به سمت ۳.۳۹ دلار
صعودی که انتظار آن را می کشیم، احتمالاً قیمت مانا را به سمت عبور از مانع ۳.۳۹ دلار سوق می دهد و به سطح مقاومت هفتگی در ۳.۸۶ دلار و احتمالا از ۳.۹۲ دلار به ۴.۳۱ دلار خواهد رساند.

در مجموع، می توان گفت که مانا می تواند برای صعود ۳۵ درصدی به ۴.۰۰ دلار آماده شود.

آماده شدن ارز مانا برای صعود پس از اصلاح قیمت| پیش بینی قیمت دیسنترالند


نکته جالب توجه اینجاست که قیمت مانا بر اساس مدل جهانی IntoTheBlock's In/Out of the Money (GIOM) کاملاً با چشم انداز فنی مطابقت دارد. این شاخص زنجیره ای نشان می دهد که مانع بعدی برای مانا از ۳.۳۷ دلار به ۳.۷۴ دلار گسترش می یابد. در اینجا، تقریباً ۱۵۲۱۰ آدرسی که ۲۴۴.۷۵ میلیون توکن را با قیمت متوسط ۳.۵۷ دلار خریداری کرده‌اند، در اصطلاح «Out of the Money» هستند.

آماده شدن ارز مانا برای صعود پس از اصلاح قیمت| پیش بینی قیمت دیسنترالند


بنابراین، هر جهش در شتاب صعودی احتمالاً با مقاومت ناشی از فشار فروش سرمایه گذارانی که سعی در شکستن قیمت دارند، مواجه خواهد شد.

همچنین تعداد تراکنش های بزرگ به ارزش ۱۰۰ هزار دلار یا بیشتر از ۹۴ به ۲۷۲ تراکنش در ماه گذشته افزایش یافته است. این افزایش ۱۸۹ درصدی در نقل و انتقالات نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران با ارزش خالص در سطوح قیمت فعلی به مانا علاقه‌مند هستند و به عنوان نماینده منافع سرمایه‌گذاری آنها عمل می‌کند.

اگر این سناریو اجرا شود، MANA می‌تواند سطح حمایت ۳ روزه را در ۲.۵۷ دلار مجدداً بررسی کند قبل از اینکه یک مرحله دیگر را انجام دهد.

کد خبر: ۱۳۶٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha