۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
کاژه ; بازسازی ساختمان، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

کاژه ; بازسازی ساختمان، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

بازسازی ساختمان، فرایندی هیجان‌انگیز و البته حساس است که انجام آن باید مطابق با اصول حرفه‌ای انجام شود. بسیاری از افرادی که قصد نوسازی ساختمان را دارند، خود را از مشاوره‌های تخصصی بی‌نیاز می‌بینند.

بازار: گروه صنعت: بازسازی ساختمان، فرایندی هیجان‌انگیز و البته حساس است که انجام آن باید مطابق با اصول حرفه‌ای انجام شود. بسیاری از افرادی که قصد نوسازی ساختمان را دارند، خود را از مشاوره‌های تخصصی بی‌نیاز می‌بینند. همین ذهنیت نادرست باعث می‌شود فرایند بازسازی، به نتیجه مطلوب آن‌ها منجر نشود. انجام خودسرانه و غیراصولی بازسازی ساختمان، بعضاً می‌تواند پیامدهایی مثل ریزش و تخریب بخش‌هایی از آن را به دنبال داشته باشد. چنین پیامدهایی علاوه بر خطر جانی، هزینه سنگینی را روی دست صاحب مِلک می‌گذارند.

بازسازی ساختمان چه اهمیت و توجیهی دارد؟

هر زمان که نیاز به یک تغییر محسوس در فضای ظاهری ساختمان احساس شود، بازسازی ساختمان به یکی از گزینه‌های روی میز تبدیل می‌شود. اینکه ظاهر ساختمانی که در آن سکونت دارید بعد از چند سال برایتان تکراری شود، اصلاً عجیب نیست. کهنگی یک ساختمان قدیمی نیز همین حکایت را دارد. بااین‌حال در اغلب اوقات، ساختمان هنوز آن‌قدر کهنه نشده که بخواهید با بیل و کلنگ به جانش بیفتید و آن را از صفر بسازید!

انجام این کار نه‌تنها با منطق جور درنمی‌آید، بلکه به منابع مالی زیادی هم نیاز دارد. پس بهترین کار این است که با تخصیص بودجه‌ای مشخص، نوسازی آن را در دستور کار قرار دهید. شما می‌توانید با ایجاد چند تغییر محسوس، نمای ساختمان را زیرورو کنید. این کار علاوه بر اینکه احساس تازه‌ای را از سکونت در همان خانه برایتان ایجاد می‌کند، ارزش آن را نیز بالا می‌برد. بنابراین اگر به هر دلیلی قصد فروش ساختمان در آینده نزدیک را داشته باشید، آن را به قیمتش خواهید فروخت.

بازسازی ساختمان در مقیاس‌های مختلفی قابل‌اجراست. این فرایند می‌تواند شامل اقدامات اساسی باشد یا به انجام چند پروژه دکوراسیون مثل روف گاردن یا شیشه استین گلاس، محدود شود. در هر صورت، حصول نتیجه مطلوب، استفاده از خدمات یک مجموعه حرفه‌ای را می‌طلبد. مجموعه‌ای مثل شرکت کاژه که به‌واسطه کارنامه درخشانش توانسته نامش را به‌عنوان یک برند متمایز در بازار بر سر زبان‌ها بیندازد.

کاژه ; بازسازی ساختمان، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

اجرای روف گاردن؛ دوستی با طبیعت در ارتفاع!

شهرنشینی و زندگی کردن در خانه‌هایی که از گچ و بتن ساخته شده‌اند، نباید دلیلی برای بُریدن از طبیعت باشد. هم‌جواری با فضای سبز، رنگ متفاوتی به زندگی می‌بخشد و روح و روان آدمی را تازه می‌کند. بسیاری از افراد ساکن در آپارتمان‌هایی که دارای بالکن یا هر شکل دیگری از فضای باز هستند، می‌توانند از این مزیت در راستای ایجاد فضای سبز استفاده کنند. اجرای روف گاردن، راهکاری آسان و مقرون‌به‌صرفه برای این منظور است.

اجرای روف گاردن به ضرب‌المثل با یک تیر چند نشان زدن شبیه است. با اجرای این پروژه، علاوه بر اینکه طبیعت و فضای سبز را به خانه می‌آورید، می‌توانید محیط را به یک کُنج دنجِ برای خلوت کردن، تفریح یا پذیرایی از میهمانان تبدیل کنید. ضمناً با ایجاد فضای سبز و افزایش میزان تولید اکسیژن می‌توانید به سهم خودتان در محافظت از محیط‌زیست نیز نقش داشته باشید. نکته دیگر اینکه روف گاردن ارزش مِلکتان را به‌طور متوسط بین ۴ تا ۸ درصد افزایش می‌دهد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در صورت امکان، اجرای روف گاردن را نیز در فهرست اقداماتی که برای بازسازی ساختمان در نظر گرفته‌اید، بگنجانید.

در اجرای روف گاردن باید نکات مختلفی را مدنظر قرار دهید. مقیاس عملیات شما و نوع فضای سبزی که می‌خواهید ایجاد کنید، ارتباط مستقیمی با مساحتِ در دسترس دارد. بعضی پروژه‌ها ساده‌تر از پروژه‌های دیگر هستند و اجرای آن‌ها نیز با صرف زمان و هزینه کمتر امکان‌پذیر است. اما اجرای بعضی پروژه‌ها پیچیده‌تر است و به نصب آپشن‌های پیشرفته‌تری مثل سیستم آبیاری نیاز دارد.

کاژه ; بازسازی ساختمان، روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

آزادی عمل در چیدمان فضا با استفاده از حائل‌های متحرک و قابل‌حمل، مهم‌ترین دلیل استقبال بازار از پارتیشن شیشه ای است. پارتیشن‌ها اگرچه بیشتر در محیط‌های اداری کاربرد دارند اما در محیط منزل نیز می‌توانید موارد زیادی برای استفاده از این دیواره‌های شفاف پیدا کنید.

به‌طور کلی اساسی‌ترین کارکرد پارتیشن شیشه‌ای، تفکیک فضا و فراهم کردن زمینه‌ای برای استفاده بهینه از آن است. به‌عنوان مثال اگر تصمیم دارید فضای آشپزخانه یا سالن غذاخوری منزل را از دیگر مناطقِ آن مثل سالن پذیرایی جدا نمایید، به جای دیوارکشی بین آن‌ها می‌توانید از پارتیشن یک یا چندتکه استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای بعضاً جایگزین مناسبی برای اتاق شیشه‌ای است زیرا می‌توانید از طریق ادغام چند پارتیشن، فضای شیشه‌ای محصوری مثل یک اتاق بسازید.

توجه داشته باشید که اتاق‌ها یا پارتیشن‌های شیشه‌ای که در ادارات و محیط‌های سازمانی نصب و اجرا می‌شوند، اغلب از نوع آکوستیک هستند و با جلوگیری از نفوذ سروصدا به درون محوطه، محیطی آرام و به دور از آلودگی صوتی را پدید می‌آورند.

با کاژه زندگی در فضایی تازه را تجربه کنید

اگر شما هم احساس می‌کنید که محل سکونت فعلی‌تان به ایجاد تغییرات جدید نیاز دارد، باید جدی‌تر از همیشه به گزینه بازسازی ساختمان فکر کنید. همان‌طور که گفتیم این بازسازی می‌تواند شامل انجام اقدامات بنیادین در ساخت‌وساز یا اجرای پروژه‌های دکوراتیو مثل روف گاردن یا استین گلس باشد. صرف‌نظر از اینکه برای نوسازی ساختمان چه تصمیمی گرفته‌اید، برای رسیدن به نتایج مورد انتظار باید کار را به کاردان بسپارید. کاژه، همان نامِ آشنا و مطمئنی است که تحقق نتایج دلخواهتان را در هر پروژه کوچک و بزرگی تضمین می‌کند. با کاژه، می‌توانید زندگی در یک فضای جدید و متفاوت را به تجربه‌ای رؤیایی و بی‌نظیر تبدیل کنید.

برای مشاوره و سفارش با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

۸۸۴۹۲۳۱۴ – ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶ – www.kajeh.com

کد خبر: ۱۳۶٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha