۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
مصرف بنزین درزنجان ۵۱ درصد کاهش دارد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

مصرف بنزین درزنجان ۵۱ درصد کاهش دارد

زنجان-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، گفت: با شیوع بیماری کرونا ویروس مصرف بنزین درزنجان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۲۰ فروردین ماه ۵۱ درصد کاهش دارد.

حمدالله حبیبی در گفتگو با خبرنگار بازار، به میزان مصرف بنزین در استان اشاره کرد و گفت: با شیوع بیماری کرونا ویروس مصرف بنزین  دراستان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۲۰ فروردین ماه بیش از ۵۱ درصد کاهش دارد.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی ۱۶۴۳۲۲۰۰ لیتر بنزین در استان مصرف شده است و این نشان می دهد مردم  در خانه مانده و بیرون از خانه تردد نکردند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، گفت: مصرف بنزین از ۲۵ اسفند سال ۹۷ تا ۲۰ فروردین ماه سال ۹۸ حدود ۳۳۸۷۱۳۰۰ لیتر بوده است.

حبیبی با بیان اینکه شرکت نفت زنجان نسبت به تامین نفت سفید در روستاهای استان برنامه‌ریزی کرده است، گفت: طی سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای استان توزیع شد که این میزان نفت سفید در بین ۲۳ هزار خانوار توزیع شد.

وی ابراز داشت: اولویت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در راستای تأمین به موقع سوخت به روستاهایی صعب العبور است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از فعالیت ۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در  استان خبر داد و گفت: این تعداد جایگاه پاسخگوی نیاز مردم می باشد و این شرکت برای توسعه جایگاه سوخت در استان حمایت لازم از سرمایه گذاران را دارد.

کد خبر: ۱۳٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha