۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
تحلیل وضعیت بازار جهانی پلی اتیلن

تحلیل وضعیت بازار جهانی پلی اتیلن

قیمت پلی اتیلن در شورای همکاری خلیج فارس (GCC) عمدتاً در این هفته ثابت بود و در آستانه پایان ماه فعالیت کمی داشت.

به گزارش بازار، بازار واردات پلی اتیلن چین هفته معاملاتی ضعیفی را پشت سر گذاشت زیرا اکثر تامین کنندگان خارج از کشور پیشنهادات خود را به دلیل قیمت های بالای نفت خام ثابت نگه داشتند و خریداران به دلیل ضعف در بازار محلی بر پایه یوان تمایلی به بحث در مورد واردات نداشتند. این منجر به شکاف خرید و فروش گسترده و بحث های کمیاب شد.

قیمت پلی اتیلن در شورای همکاری خلیج فارس (GCC) عمدتاً در این هفته ثابت بود و در آستانه پایان ماه فعالیت کمی داشت. در مدیترانه شرقی (East Med)، قیمت ها بدون تغییر باقی ماندند زیرا عمده معاملات در دو هفته اول ماه انجام شد.

هند هم قبل از اعلام قیمت برای ماه مارس که قرار است آخر این ماه مشخص شود، شاهد فعالیت محدودی بود. تقاضای LDPE هند ممکن است در ماه مارس با بهبود مصرف در تابستان بهبود یابد.

قیمت پلی اتیلن ترکیه در این هفته ثابت و رو به بالا بود. با تکمیل تخصیص ماهانه تولیدکنندگان خاورمیانه و دور شدن از بازار، تقاضا کاهش یافته است. معامله گران هنوز فعال هستند و برای قیمت های بالاتر در همه گریدها فشار می آورند. افزایش هزینه های بالادستی و نرخ حمل و نقل آنها را قادر می سازد تا قیمت ها را افزایش دهند.

تحلیل وضعیت بازار جهانی پلی اتیلن


کد خبر: ۱۳۶٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha