۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
صدور مجوز صنایع بر اساس آمایش سرزمینی صورت گیرد
نماینده مردم یزد در مجلس:

صدور مجوز صنایع بر اساس آمایش سرزمینی صورت گیرد

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه صدور مجوز صنایع بر اساس آمایش سرزمینی صورت گیرد، گفت: ضرورت ساماندهی و تکمیل ایستگاه و مسیر دسترسی راه‌آهن اشکذر در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار درتشریح دیدار با فرماندار اشکذر با اشاره به اینکه فعالیت‌ها نباید دچار روزمرگی شود اظهار داشت: در طول سال گذشته دستورات خوبی برای توسعه شهرستان اشکذر در حوزه‌های مختلف از جمله راه‌آهن و ایستگاه آن گرفته شد اما متاسفانه پیگیری لازم از سوی شهرستان برای آن انجام نگرفت.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی موارد اعتبار خوبی در نظر گرفته می‌شود ولی صرفا به دلیل اینکه اداره مربوطه پیگیری لازم را انجام نمی‌دهد، این اعتبار از دست می‌رود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ساماندهی ایستگاه راه آهن و مسیر دسترسی آن در شهرستان اشکذر تاکید کرد و گفت: این پروژه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به دستوراتی که در مورد آن از وزارت خانه اخذ شده، لازم است که با اولویت بالا در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گیرد.

جوکار به صنایع مختلفی که در شهرستان اشکذر حضور دارند اشاره کرد و گفت: صنایع و معادن باید نسبت به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود حساسیت بیشتری داشته باشند تا در کنار آلایندگی‌ها و مشکلاتی که دارند، زمینه رفع مشکلات مردم هم به وجود آید.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه به آمایش سرزمینی در صدور مجوز صنایع گفت: شهرستان اشکذر دارای شرایط خاصی است و نباید هر نوع صنعتی به ویژه صنایع آلاینده در این شهرستان مجوز دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه تمام بخش‌های شهرستان باید با یکدیگر همدلی و همراهی داشته باشند گفت: اگر همدلی و همراهی باشد بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود ولی در صورتی که این همدلی را نداشته باشیم، نمی‌توان آنگونه که باید و شاید در مسیر توسعه حرکت کرد.

کد خبر: ۱۳۶٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha