۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
وکار در آستانه برخورد با خط روند نزولی
تحلیل بازار بررسی کرد؛

وکار در آستانه برخورد با خط روند نزولی

نماد وکار در دو هفته اخیر معاملات مثبتی داشته و در حال حاضر به نزدیکی سقف کانالی رسیده که در یک سال گذشته بین آن نوسان داشته است.

بازار؛ گروه بورس: بانک کارآفرین با نماد وکار در دو هفته اخیر معاملات مثبتی داشته و در حال حاضر به نزدیکی سقف کانالی رسیده که در یک سال گذشته بین آن نوسان داشته است، بنابراین این نماد اگر بتواند سقف این کانال در قیمت ۳۰۰ تومان را بشکند می تواند به سمت سقف تاریخی خود یعنی ۴۰۰ تومان حرکت کند.

وکار در آستانه برخورد با خط روند نزولی

با توجه به اینکه در روزهای اخیر تقریبا نماد در حال درجا زدن است و اندیکاتور مک دی هم نشان می دهد که ورود سرمایه به این نماد در حال کاهش هست، عبور از سقف کانال اتفاق نمی افتد مگر اینکه در همین محدوده کف سازی کند و بعد از جذب پتانسیل لازم خط روند نزولی را با قدرت بشکند.

وکار با پی بر ایی ۷ در ۹ ماهه امسال حدود ۲۳ تومان به ازای هر سهم سود ساخته در حالی که در یک سال گذشته این نماد ۴۶ تومان به ازای هر سهم سود ساخته بود.

در روزهای اخیر حقوقی سهم خریدهای خوبی داشته است و از آنجایی که قدرت خریدار نسبت به فروشنده هم بد نیست به نظر نمی رسد افتی از این قیمت داشته باشد، از این رو باید منتظر خبرهای برجامی بود تا در صورتی که توافق حاصل شود یک سیگنال مثبت برای بانکی ها ایجاد شود.

باتوجه به اینکه این سهم در یک سال گذشته گزارش های خوبی را روانه کدال کرده و از طرف دیگر دو مرحله افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و آورده نقدی اجرا کرده است، به نظر می رسد سهم در یک موقعیت ارزنده قرار داشته باشد، به همین دلیل به زودی این سهم با رشد خوبی همراه خواهد شد و شاید یکی از دلایلی که در چند ماه گذشته نتوانسته به سقف قبلی خود برسد جو منفی بازار بوده و خروج نقدینگی از سهم منجر به افت ارزش آن شده است.

کد خبر: ۱۳۶٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha