۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
 قیمت شلغم به مرز ۳۰ هزار تومان نزدیک شد
رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار:

قیمت شلغم به مرز ۳۰ هزار تومان نزدیک شد

کارگر، رئیس اتحادیه میوه و تره بار، از افزایش قیمت شلغم خبر داد و به مبلغ ۲۷ هزار تومان اشاره کرد.

به گزارش بازار، اسدالله کارگر در خصوص افزایش برخی اقلام میوه و تره بار و توجیهات عجیب و غریب اظهار کرد: این اقلام مثل شلغم و هویج بوده که میوه نیستند.

وی با بیان این که شلغم محصولی بسیار ابتدایی است، افزود: این قلم کالا امروز خبرساز شده است و تا ۲۷ تومان هم افزایش قیمت داشته است.

این فعال حوزه میوه و تره بار یادآوری کرد: در تابستان هیچ شلغمی وجود ندارد و افزایش قیمت آن در زمستان پیش بینی شده است؛ اما پیش بینی در زمانی جواب می دهد که مصرف، متعادل باشد.

وی ادامه داد: ما ابتدا مصرف کننده هستیم و سپس مردم! ما از عمده فروشی، محصولات را به سطح شهر تزریق می کنیم. ما خریدار اصلی هستیم و لذا متهم نیستیم؛ چون قیمت را تعیین نمی کنیم.

وی معتقد است حیطه اصلی اتحادیه در سطح شهر، نظارت بر فاکتورهای خرید است و هر میزان که اعضای اتحادیه محصولی را گران تر بخرند، مردم نیز به همین صورت خریداری می کنند.

کارگر در خصوص تفاوت قیمت محصولات در مغازه های نزدیک به هم، خاطرنشان کرد: عمده فروشان در میدان مرکزی، به ما فاکتور نمی دهند. این فاکتورها پیگیری ندارد.

وی با بیان این که ۹۸ درصد فروشندگان پرینت را ارائه می دهند، اظهار کرد: ترازوهای این فروشندگان تا حدود ۳۰ قلم جای نوشتن دارد و الباقی را درج نمی کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار ادامه داد: این که چرا شلغم ۲۵ هزار تومان فروخته می شود، بر اساس عرضه و تقاضا اعلام می شود و امروز این قلم محصول با بحران رو به رو شده است، کسی به فکر هم سان سازی قیمت نیست.

کد خبر: ۱۳۶٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha