۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
بررسی روغن برش و کاربردهای آن

بررسی روغن برش و کاربردهای آن

روغنی که به صورت کاملا مستقیم به جهت ایجاد برش در انواع ماشینکاری ها و صنعت به کار می رود روغن برش بوده که دارای اهمیت ویژه ای در موارد ذکر شده است.

به گزارش بازار، روغنی که به صورت کاملا مستقیم به جهت ایجاد برش در انواع ماشینکاری ها و صنعت به کار می رود روغن برش بوده که دارای اهمیت ویژه ای در موارد ذکر شده است.

از این روغن به صورت خالص در قطعات صنعتی استفاده می شود.

روغن برش به جهت جلوگیری از اصطکاک و تنظیم حرارت میان قطعات نیز به کار می رود که از کاربرد های دیگر این روغن هستند. اهمیت روغن برش در صنعت بالا بوده به طوری که کارکرد قطعات را بهبود می بخشد.

می دانیم که حین کارکرد قطعات دما میان آنها بالا می رود و در صورت بالا رفتن حرارت، قطعات نمی توانند به درستی کار خود را انجام دهند. از این رو استفاده از این روغن به تنظیم دما و در نهایت برش صحیح می انجامد.

استفاده از این روغن ها از طرفی عمر قطعات را نیز به دلیل عملکرد صحیح افزایش می دهند.

مهم ترین ویژگی انواع روغن های برش نا محلول بودنشان در آب است. لازم به ذکر است که این روغن از انواع مختلفی برخوردار بوده و هر کدام از آنها در امری به خصوص به کار می روند

بررسی روغن برش و کاربردهای آن

.

برای معرفی برخی از انواع روغن های برش می توان به روغن برشC۳۶ که در خصوص ماشینکاری قطعات فولادی در شرایط بسیارسخت که شامل ادتیوهای سولفور فعال و غیرفعال و ترکیبات کلری استفاده می شود و یا روغن برش C۳۳ در آلیاژهای فولادی و فلزات آهنی دارای ادتیو های حاوی روغن چرب به کار رفته اشاره نمود.

خرید اجناس بی کیفیت به دلیل مراجعه به فروشگاه های نا معتبر همواره ضرر هایی را به دنبال دارد.

لذا حتما در صورت خرید آنها به اجناس و برند های معتبر رجوع کنید.

مراجعه به سایت ما این امکان را برای شما عزیزان فراهم می کند.

قیمت بهران واسکازین ۱۴۰:

از جمله روان کننده های صنعتی با ترکیبات و فرمول های شیمیایی و مهندسی تشکیل شده اند و دارای کیفیتی بسیار بالا هستند می توان به روغن بهران واسکازین ۱۴۰ اشاره نمود.

کاربرد این روان کننده صنعتی را می توان عموما در چرخدنده های قوسی و دنده های گیربکس با توجه به مقاومت در برابر حرارت و جلوگیری از خوردگی و سایش استفاده نمود که علاوه بر موارد ذکر شده از کاربرد های دیگری نیز بهره مند هستند.

برای مثال این روغن را می توان در بسیاری از ماشین های سنگین نیز مشاهده کرد به این دلیل که دارای خاصیت تحمل بار و فشار بسیار بالا و جلوگیری از خراش و ساییدگی دندانه دنده ها می باشند.

جهت مشاهده روانکاری مناسب در قطعات خودرو باید این روغن ها را با توجه به گیربکس خودرو و طبق قطعات صنعتی مورد نظر خریداری نمایید

بررسی روغن برش و کاربردهای آن

.

این روغن ها از جمله مرغوب ترین روغن های پایه بوده که در جعبه دنده هایی با قدرت بالا حاوی چرخ دنده های هیپوئیدی، حلزونی مایل و مخروطی استفاده می شوند.

از طریق مراجعه به سایت ما امکان خرید این محصول در کیفیتی بسیار بالا موجود می باشد که می توانید آنها را با قیمتی مناسب تهیه نمایید. همچنین مراجعه به سایت ما امکان اطلاع از قیمت بهران واسکازین ۱۴۰ را نیز برای شما عزیزان فراهم می کند تا از خرید اجناس تقلبی که ضرر های بسیاری از جمله آسیب به قطعات را به دنبال دارد در امان بمانید.

روغن اکسترا توربو دیزل:

روغن اکسترا توربودیزل که یک روغن دیزلی می باشد از جمله روغن های با کیفیت و مرغوب بوده که دارای ویژگی های گسترده ای می باشد.

این روغن در برابر دود دارای نوعی کنترل کننده می باشد و همچنین در کنار داشتن کیفیتی بالا از مقاومتی عالی در برابر حرارت و دما برخوردار است.

این روغن تشکیل شده از روغن پایه نیمه سنتتیک و موارد افزودنی مناسب می باشد که از کاربرد های گسترده ای نیز برخوردار است

بررسی روغن برش و کاربردهای آن

.

استفاده از این روغن در وسایلی که تحت شرایط سخت کار می کنند بسیار دیده می شود و دارای انواع مختلفی هستند. بنابراین از انواع این روغن ها می توان در کار های گوناگونی استفاده نمود.

ویژگی های دیگر روغن توربو اکسترا علاوه بر مقاومت آن در برابر حرارت می توان به قابلیت پراکنده سازی عالی دوده و ذرات حاصل از احتراق در موتور های دیزلی می باشد که دارای خاصیت ضد سایش نیز می باشند. جهت خرید و اطلاع از قیمت این محصول می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

کد خبر: ۱۳۶٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha