۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
عرضه اینترنتی مرغ منجمد در کهگیلویه و بویراحمد/ ارسال خرید رایگان است
مدیر کل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد:

عرضه اینترنتی مرغ منجمد در کهگیلویه و بویراحمد/ ارسال خرید رایگان است

یاسوج- مدیر کل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع اینترنتی مرغ منجمد به صورت رایگان در استان انجام و بعد از خرید در سامانه بازارگام، به صورت رایگان درب منازل تحویل داده می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد، قدرت‌الله ویسی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد مرغ منجمد مورد نیاز خود را بعد از خرید در سامانه بازارگام، به صورت رایگان درب منازل تحویل می گیرند.

وی بیان داشت: زیرساخت‌های توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در استان فراهم شده و مردم می‌توانند مرغ منجمد را بعد از سفارش و خرید روی سامانه بازارگام، به صورت رایگان درب منازل خود تحویل بگیرند.

ویسی با بیان اینکه آماده کردن زیرساخت‌های راه‌اندازی توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در این استان کار سختی بود، گفت: این امر، با تلاش همکاران و حمایت‌های مدیر ارشد بخش کشاورزی محقق شد و با توافقات تهران با شرکت پست پیشگامان برای توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در سراسر کشور، ما هم تابع برنامه‌های کشوری هستیم، اما از وجود رقابت بین شرکت‌های مختلف متقاضی استقبال می‌کنیم.

وی افزود: عملیات توزیع هوشمند گوشت مرغ منجمد در این استان را با شرکت پست پیشگامان آغاز می‌کنیم و هر شرکت رقیبی که از تهران مجوزهای لازم را بگیرد می‌تواند در کنار این شرکت فعالیت کند.

کد خبر: ۱۳۵٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سلام IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      1 0
      پس چرا در استانهای دیگه بازرگام راه اندازی نمیشه حالا چرا رایگان مرغ میدهند به مردم چرا به بقیه استانها نمیدند این همون عدالته که دائما لق لقه زبون مسئولینه