۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
۳ هزار میلیارد ریال در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری شده است
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد:

۳ هزار میلیارد ریال در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری شده است

یاسوج- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد سه هزار میلیارد ریال تاکنون در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، شایان نادری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل این ستاد در یاسوج افزود: این سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی انجام شده است.

وی بیان داشت: این میزان اعتبار برای آبرسانی به روستاها، ساخت خانه بهداشت، مکان های ورزشی، فرهنگی، واحدهای مسکونی روستایی و راه روستایی هزینه شده است.

نادری با بیان اینکه اجرای ۲۵ پروژه آبرسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین این طرح ها است، گفت: این پروژه ها با هدف تامین آب ۵۵ روستا با جمعیت ۲۲ هزار نفر با مشارکت شرکت آب فاضلاب استان اجرا شد.

وی اظهار داشت: اجرای هشت طرح بهداشتی از دیگر طرح های اجرا شده این ستاد در حوزه بهداشت و درمان است و ۲۷۷ کلاس درس در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان نیز ساخته شده است.

نادری تصریح کرد: ۱۵ طرح راه سازی در زمینه ساخت پل و آسفالت، بهسازی و حمل و نقل جاده ای در مناطق محروم این استان اجرا شد و تاکنون دو هزار و ۸۰۰ طرح اشتغالزایی در مناطق محروم این استان اجرا شده که در این زمینه ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۳۵٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha