۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
سازمان تعزیرات حکومتی باید با تشدید نظارت‌ها به موضوع گرانی کالاها ورود کند
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

سازمان تعزیرات حکومتی باید با تشدید نظارت‌ها به موضوع گرانی کالاها ورود کند

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: علاوه براینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید با تشدید نظارت‌ها به موضوع گرانی کالاها ورود کند، وزارت صمت نیز باید علت افزایش قیمت کالاهای اساسی را بررسی کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، موسی غضنفرآبادی درباره گرانی کالاهای اساسی، گفت: علاوه بر اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید با تشدید نظارت‌ها به موضوع گرانی کالاها ورود کند، وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز باید علت افزایش قیمت کالاهای اساسی را بررسی و با متخلفان برخورد کند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از قیمت سلیقه‌ای کالاهای اساسی جلوگیری شود، افزود: براساس گزارش‌های مردمی قیمت کالاها در یک مغازه با مغازه دیگر متفاوت است که این موضوع بی‌انصافی بوده و قابل قبول نیست.

وی گرانی‌ها را بی انصافی دانست و ادامه داد: برخی فروشندگان در حق مصرف کننده اجحاف می‌کنند زیرا نرخ‌های متفاوتی برای اجناس و کالاها در نظر می‌گیرند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه عدم اقدام به موقع موجب شده که برخی از فروشندگان بی‌انصافی را به اوج خود برسانند، تصریح کرد: برخورد مناسب و لازم با گرانفروشان بازدارنده است و از تداوم افزایش قیمت‌ها جلوگیری می‌کند.

کد خبر: ۱۳۵٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha