۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
بانک مسکن قزوین ۹۰ میلیارد تومان معوقات دارد 
مدیر امور شعب بانک مسکن قزوین:

بانک مسکن قزوین ۹۰ میلیارد تومان معوقات دارد 

قزوین- مدیر امور شعب بانک مسکن استان قزوین گفت: در حال حاضر میزان مطالبات معوق این بانک ۹۰ میلیارد تومان است که به طور متوسط از هر ۱۰۰ پرونده ۲ پرونده معوقه داریم.   

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک مسکن استان قزوین، یونس احمدی اظهار کرد: در صورتی که دریافت کنندگان تسهیلات نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند، این مجموعه می تواند خدمات لازم را به مشتریان ارائه دهد.

وی اظهار داشت : بانک مسکن تنها بانک تخصصی است که فعالیت‌های آن در جهت تامین مالی مسکن برای اقشار مختلف جامعه و به ویژه نیازمندان متمرکز شده و علاوه بر تامین مسکن در اقتصاد و پویایی استان نیز فعالیت دارد.

احمدی تصریح کرد :ماموریت این بانک تسهیل فرآیند تامین مالی حوزه مسکن، توسعه شهری و اعطای تسهیلات برای تامین مسکن تمامی خانوارهای فاقد مسکن و ارائه خدمات مالی، بانکی و مشاوره‌ای به فعالان و سازندگان واحدهای مسکونی منطبق با الگوی مصرف برای اقشار کم درآمد با تاکید بر احیای بافت‌های فرسوده است.

وی با اشاره به سقف تسهیلات جدید مسکن در طرح ۸۲ تاکید کرد: به منظور خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه طرح کاهش ۵۰ درصدی هزینه خرید اوراق مسکن تا پایان اسفندماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: تمامی متقاضیانی که قصد بهره‌مندی از تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق ممتاز به تنهایی و یا همزمان با تسهیلات جعاله تعمیر را دارند، می‌توانند از سقف تسهیلات برای خرید مسکن استفاده کنند.

احمدی اظهار کرد: امسال هشت هزار ۳۴۲ فقره تسهیلات به میزان ۷۲۵ میلیارد تومان در زمینه خرید، احداث مسکن، مشارکت، جعاله، تعمیرات و قرض الحسنه از منابع بانکی پرداخت شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۱ شعب بانک مسکن در سطح استان قزوین افزود: منابع بانک مسکن در استان ۱۸ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان و مصارف این بانک ۴۲ میلیارد تومان بوده که با توجه به حجم قابل توجه پرداخت ها، نشانگر جایگاه این بانک در رفع دغدغه مالی شهروندان است.

کد خبر: ۱۳۵٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha