۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
۱۳ تن برنج سهمیه ای احتکار شده در قزوین ضبط شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

۱۳ تن برنج سهمیه ای احتکار شده در قزوین ضبط شد

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از ضبط ۱۳ تن برنج سهمیه‌ای احتکار و عرضه نشده در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای متخلف خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی افزود: گشت سیار تعزیرات استان در ادامه بازدیدها و نظارت بر بازرسی ها در راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از فروشگاه های زنجیره ای بازدید به عمل آورد.

وی اظهار داشت: در همین راستا در بازرسی از انبار یکی از فروشگاه های کلان زنجیره ای بیش از ۱۳ تن برنج سهمیه‌ای که به بازار عرضه نشده بود کشف و ضبط شد و پرونده ای در این زمینه برای رسیدگی به ابعاد تخلف تشکیل شد که به قید فوریت در دست اقدام است.

محمدی افزود: گشت‌های مشترک تعزیرات، نظارت و بازرسی ها را در ایام پایانی سال به اقلام و کالاهای اساسی به خصوص ارزاق مصرفی معطوف کرده اند و طرح ویژه نوروزی از ۱۵ اسفندماه در استان آغاز می شود.

وی همچنین گفت: تمرکز جدی بر کالاهای سهمیه ای به ویژه برنج صورت گرفته تا با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان بتوانیم از هرگونه گرانفروشی و تخلف که سبب بی ثباتی در حوزه این اجناس می شود جلوگیری کنیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: برنامه ما همچنان تقویت گشت‌های مشترک است و در همین ارتباط از تمامی ظرفیت ها به خصوص ظرفیت مردمی بهره خواهیم برد.

محمدی گفت: هم اکنون گشت‌های مشترک تعزیرات به صورت روزانه در استان فعال است و گزارش رسیدگی ها به طور مستمر اطلاع رسانی می شود و از همه کمک‌ها و پیشنهادها در برگزاری هر چه بهتر گشت‌ها استقبال می‌کنیم.

محمدی ادامه داد: در راستای این نظارت ها ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین هنگام انجام ماموریت در محور آزادراه «قزوین – تاکستان» با مشکوک شدن به یک خودرو عبوری پس از متوقف ساختن آن بیش از هزار ثوب انواع لباس را کشف کرده و پرونده ای برای رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل ارجاع شد.

وی گفت: شعبه رسیدگی کننده با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

کد خبر: ۱۳۵٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha