۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
 تعارض اکتشافات و استعلام‌های معدنی پیگیری می‌ شود
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تعارض اکتشافات و استعلام‌های معدنی پیگیری می‌ شود

زنجان- معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: موضوع تعارضات با منایع طبیعی که اکتشافات و استعلام‌های معدنی را دچار مشکل کرده، پیگیری می‌کنیم و باید مشکل معادن حل شود.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا محتشمی پور صبح شنبه در دیدار با فعالان معدنی استان زنجان در محل اتاق بازرگانی زنجان،گفت: تمامی موارد مطروحه از سوی مسئولان و فعالان حوزه معادن و صنایع معدنی استان را پیگیری خواهم کرد.

وی اظهار داشت: بسیاری از این موارد درخواست و مطالبه ما نیز بوده و به جد پیگیری خواهد شد.

معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به اینکه برخی از مواردی که در این جلسه مطرح شد موارد مطلوبی است که می‌تواند به شفافیت بازار و پیش بینی پذیر بودن آن کمک شایانی می کند، گفت: موضوع تعارضات با منایع طبیعی که اکتشافات و استعلام‌های معدنی را دچار مشکل کرده پیگیری می‌کنیم.

محتشمی پور با بیان اینکه موضوع مهم ماشین آلات حوزه معادن را پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: در این رابطه شرط عملکرد معادن برای واردات ماشین آلات حذف شده است.

در ادامه این جلسه، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه مشکلات مرتبط با صنایع معدنی و معادن استان زنجان به صورت ویژه جمع بندی و در جلسه ویژه ای پیگیری شده است، گفت: از جمله این مشکلات می توان به مشکلات مرتبط با عرضه در بورس و خرید خاک برای واحدهای سرب و روی اشاره کرد.

ناصر فغفوری اظهار کرد: همچنین مشکلاتی دیگری نیز در حوزه سرب و روی پیگیری شده است که تغییر تعرفه های واحدهای الکترولیز، افزایش قیمت گاز واحدهای تولیدی و مشکلات مرتبط با ورود موقت خاک نیز از جمله آنها می باشد.

کد خبر: ۱۳۵٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha