۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی و فروشگاهی دیجی اسکیل

فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی و فروشگاهی دیجی اسکیل

انواع دستگاه های کالباسبر ترازو دار و بدون ترازو، انواع دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی و به دست آوردن شناخت دقیق از عملکرد این تجهیزات وارد فاز فروش و خدمات پس از فروش شده است.

به گزارش بازار، ترازوهای دیجیتال فروشگاهی، باسکول های دیجیتال صنعتی و نیمه صنعتی، صندوق های فروشگاهی فول آپشن، سبزی خردکن، انواع پرس نایلون در دو مدل دستی و پدالی، انواع آسیاب های صنعتی و خانگی و عطاری، انواع ترازوهای دیجیتال آزمایشگاهی با دقت های یکصدم و یکدهم و غیره...

انواع دستگاه های کالباسبر ترازو دار و بدون ترازو، انواع دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی و به دست آوردن شناخت جامع و دقیق از عملکرد این تجهیزات وارد فاز فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع دستگاه های دیجیتال فروشگاهی و صنعتی شده است.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی و فروشگاهی دیجی اسکیل

در مجموعه بزرگ دیجی اسکیل کوشش شده است تا اطلاعات اساسی و مورد نیاز در رابطه با حوزه های فعالیت و خدماتی که دیجی اسکیل ارائه می کند در اختیار مشتریان و کاربران گرامی قرار گیرد تا با ارتباطی سازنده از نظرات، پیشنهادات و انتقادات ایشان استفاده و انتظارات مشتریان خود را تأمین کرده و برای بهبود وضعیت موجود گام های بلندتری برداشته تا زمینه خدمت رسانی بهتر فراهم گردد.

شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۸۶۱۱۱۲

نمایندگی ترازوی دیجیتال رادین

دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی ترازوی رادین افتخار این را نیز دارد که محصولات شرکت آروین دوساری با نام تجاری رادین که تماما ساخت کشور عزیزمان ایران می باشد. را در اختیار کاربران گرامی گذاشته و تمامی محصولات شرکت رادین را با گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله پشتیبانی کند.

تولید ملی یکی از افتخارات شرکت ترازوی رادین است که همواره سعی بر این داشته در رقابت با ترازوهای خارجی بتواند بهترین عملکرد را ارائه دهد. شرکت ترازوی رادین سابقه تولید سیستمهای توزین نسل جدیدی از ترازوهای فروشگاهی را دارد که بر اساس تکنولوژی روز دنیا محصولات متنوعی مانند: ترازوی پرینتر دار، ترازوی بارکد زن، ترازوی لیبل پرینتر می گردد.

در مدت زمان بسیار اندکی توانسته است سهم زیادی از فروش ترازوی فروشگاهی را به خود اختصاص دهد. در نمایندگی ترازوی رادین جلب رضایتمندی مشتریان و سهولت در استفاده از ترازو همواره اولویت بوده است.

زیبایی ظاهری ترازو فروشگاهی رادین در کنار کیفیت بی نظیر آن موجب شده تا توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

بطور مثال ترازو دیجیتال رادین ۴۰ کیلویی مدل ۶۷۰۰ جزو پرفروش ترین ترازوهای پلاس مخصوص آجیل فروشیها و قنادیها می باشد. قابلیتهای ترازوی رادین موجب شده تا مشتریان زیادی از این محصول استقبال کنند و آن را به عنوان اولویت خود قرار دهند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی و فروشگاهی دیجی اسکیل

ارائه خدمات ویژه تلفنی همچون مشاوره و راهنمایی در انتخاب محصول مورد نظر و امکان پیگیری خرید قبل و بعد از پرداخت مبلغ، قیمت مناسب در قیاس با دیگر فروشندگان محصولات رادین، و پشتوانه کاری کافی در عرصه اینترنتی و داشتن مشتریان حقیقی و حقوقی در سرتاسر ایران از مزایای خرید از دیجی اسکیل خواهد بود.

دیجی اسکیل با اختصاص دادن توان مجموعه خود برای فراهم آوردن بستری مناسب جهت شناخت و خرید ترازوی دیجیتال رادین دسترسی به ترازوی رادین را تسهیل کرده است. بستر فراهم شده برای ما به منظور عرضه محصولات تولید داخل و جلب رضایت خریداران درباره خرید اینترنتی حکم پلی را دارد که ما و خریداران ما با هم از روی آن گذر می‌کنیم و همین پندار سبب می‌شود تا تعهد و شنیدن صدای مشتری از سرفصلهای کاری دیجی اسکیل باشد. ترازوی رادین مشتمل بر ۱۳ مدل ترازوی دیجیتال فروشگاهی علمکدار و بدون علمک و لیبل زن می باشد.

نمایندگی آبمیوه گیری صنعتی هالد

۳- مجموعه دیجی اسکیل فعالیت خود را در عرصه ارائه آبمیوه گیری صنعتی هالد نیز آغاز نموده است.

آبمیوه گیری صنعتی تعریفی است که از دسته‌ای آبمیوه گیری‌ها ارایه داده می‌شود تا نوع کاربری‌شان مشخص شود و از دسته‌های دیگر مانند آبمیوه گیری خانگی جدا شود.

طبعا آبمیوه گیری صنعتی هالد به دلایلی مشخص همچون دلایل زیر پر فروش است :

قدرت بیشتر و بازدهی افزون‌تر تا ۱۰۰ کیلوگرم یا بیشتر، و حجم بارگیری زیاد، به عنوان صنعتی شناخته می‌شود. آبمیوه گیری صنعتی هالد در آشپزخانه‌های صنعتی بزرگ و هتل‌ها و غذاخوری‌های زنجیره‌ای به کار گرفته می‌شود.

اغلب آبمیوه گیری‌های صنعتی از بدنه‌ای محکم از جنس استیل یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و سنگین‌تر از انواع دیگرند. دسته آبمیوه گیری صنعتی هالد شامل نمونه های بسیاری از آبمیوه گیری است که از مدل های ایستاده و رومیزی را شامل می شود.

آبمیوه گیری صنعتی هالد جدا از آبمیوه گیری های خانگی است و در فروشگاه های بستی و آبمیوه، و هتل ها و اداره ها و باشگاه ها به کار گرفته می شود.

سایت دیجی اسکیل توانسته مجموعه ای متنوع از آبمیوه گیری صنعتی هالد را در فروشگاه دیجی اسکیل خود جمع کند که هر یک می تواند نماد کیفیت و کارایی یک آبمیوه گیری ایده آل و درجه یک باشد.

مقایسه و مطالعه و بررسی ویژگی های آبمیوه گیری های صنعتی هالد همانند آبمیوه گیری صنعتی هالد مدل H-۱۰۰۰ برای خریداران محترم در سایت دیجی اسکیل فراهم شده است.

شرکت هالد (صنایع البرز) با توجه به تجربیات چندین ساله و با تحقیقات و مطالعاتی که در رابطه تولیدات خود به عمل آورده امروز افتخار دارد در راستای حمایت از تولید ملی و جلوگیری از خروج ارز از کشور و همچنین ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز تولیدات خود را در سه سایز آب هویج گیری H-۲۵۰ سایز کوچک، آب هویج گیری H-۵۰۰ سایز متوسط، آب هویج گیری H-۱۰۰۰ سایز بزرگ به مشتریان عزیز تقدیم نماید.

سایت رسمی دیجی اسکیل با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی افتخار این را نیز دارد: که نمایندگی رسمی انواع آبمیوه گیری صنعتی هالد با شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۸۶۱۱۱۲ در استان البرز و استان تهران باشد.

کلیه محصولات شرکت هالد از زمان فروش دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. تمامی دستگاه های هالد دارای هولوگرام و آرم مخصوص هالد که در سایت مشخص شده می باشد.

در صورت تمایل می توانید با مشاورین ارشد سایت رسمی دیجی اسکیل تماس بگیرید تا آنها راهنمای خریدتان باشند.

چرا دیجی اسکیل؟

فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی و فروشگاهی دیجی اسکیل

مجموعه بزرگ دیجی اسکیل در سال ۱۳۸۰ با هدف تامین نیاز آحاد جامعه به تجهیزات فروشگاهی و صنعتی تشکیل گردید.

دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی، یک مجموعه خصوصی موفق است که به عنوان مجموعه ای مستقل، فعالیت خود را آغاز نموده است. مجموعه دیجی اسکیل در زمینه خرید و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات فروشگاهی و صنعتی مرتبط با نیازهای کاربران فعالیت دارد.

این فعالیت در زمینه های مختلف با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود می باشند.

شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۸۶۱۱۱۲

رسالت اصلی مجموعه دیجی اسکیل یک رسالت موثر در زمینه ی :

مقصود سازمان، مشتریان، کالاها و خدمات، فلسفه وجودی و رعایت اصول اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی و تکنولوژی آن ها می باشد. زیرا محصولات و تکنولوژی به مرور زمان تغییرمی کنند ولی نیازهای بازار همچنان پایدار خواهند ماند.

رسالت مبتنی بر بازار، وظایف سازمان را بر حسب نیازهای اساسی مشتری، تعریف می کند. مجموعه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق ۲۰ سال گذشته ی خود و با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب همچنان در صدر بدرخشد.

همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و رعایت استاندارد های کیفی موجب شده با شتابی بیشتر از گذشته، دیجی اسکیل جایگاه خود را ارتقا دهد.

Normal ۰ false false false false EN-US X-NONE FA

کد خبر: ۱۳۵٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha