۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
 تعیین تکلیف فاز ۳ آزادراه تهران - شمال| فاز دوم ۷۶ درصد پیشرفت دارد
در بازدید از آزادراه مطرح شد؛

تعیین تکلیف فاز ۳ آزادراه تهران - شمال| فاز دوم ۷۶ درصد پیشرفت دارد

چالوس - رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به روند مطلوب فاز دو آزادراه تهران - شمال خواستار تسریع در مطالعات فاز سوم این پروژه شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود میرکاظمی ظهر جمعه در بازدید از قطعه آزادراه تهران - شمال با تاکید بر تعیین تکلیف فازسه آزادراه تهران شمال، اظهار داشت: قطعه دوم این پروژه از پیشرفت مطلوبی برخوردار است و فاز سوم آن نیز به زودی تعیین تکلیف می شود.

وی با اظهار اینکه تلاش می شود یک لاین از قطعه دوم آزادراه تهران - شمال در سریعترین زمان بهره برداری شود، پرداخت های نقدی را در پیشرفت پروژه مهم دانست و گفت: تسویه اوراق های داده شده از برنامه مهم دولت سیزدهم به شمار می رود.

وی با بیان اینکه وضعیت پروژه ها به دلیل پرداخت های نقدی بهتر از گذشته خواهد بود، گفت: درصدد هستیم بخشی از پرداخت را انجام دهیم تا بتوانیم یک لاین از پروژه را زودتر بهره برداری کنیم.

مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز با بیان اینکه تکمیل آزادراه سبب صرفه جویی در وقت و هزینه های مردم می شود، گفتک این آزادراه مسیر دسترسی به دریا را کوتاه تر می کند.

وی اقتصاد دریا محور را از مولفه های اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: در اجرای این پروژه شاهکار مهندسی ایران را مشاهده می کنیم که نشان توانمندی و اقتدار مهندسان ایرانی است.

وی بر لزوم تعیین تکلیف و بررسی معدنی که در حاشیه قطعه چهار فعال است و می تواند خطرآفرین باشد، تاکید کرد.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نیز پیشرفت قطعه دوم آزادراه تهران - شمال را ۷۶ درصد ذکر کرد و گفت: این قطعه سال آینده بهره برداری و تکمیل می شود.

وی با اشاره به سهم ۵۰ درصدی بنیاد در ساخت آزادراه گفت: در حال حاضر دو هزار نیرو در ۷۰ جبهه در قطعه آزادراه مشغول فعالیت هستند.

فتاح با عنوان اینکه بنیاد تمامی تعهدات خود را درباره این پروژه انجام داد اظهار امیدواری کرد تا این پروژه اسفنده ۱۴۰۱ بهره برداری شود.

کد خبر: ۱۳۵٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha