۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
ضرر و زیان مالی مراکز فرهنگی و هنری قزوین پیگیری می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

ضرر و زیان مالی مراکز فرهنگی و هنری قزوین پیگیری می شود

قزوین - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ضرر و زیان مالی مراکز فرهنگی و هنری این استان ناشی از بیماری کرونا پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمدحسین  اسماعیلی  با اعلام این مطلب افزود: در همین راستا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از همان روزهای اول این بحران، مکاتبه ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داده و در روزهای اخیر نیز گزارشی از میزان حدودیِ خسارات وارده بر مراکز و برنامه های فرهنگی و هنری، آموزشگاههای آزاد هنری و سینمایی، نگارخانه ها، موسسات فرهنگی و هنری، حوزه نمایش و سینماها و موسیقی و همچنین رسانه ها و مطبوعات، چاپخانه ها و انتشاراتی ها و کتابفروشی ها و... به وزارت ارشاد و استانداری قزوین ارسال شده و در آن مبالغی را برای کمک و ارائه تسهیلات به این مراکز  و هنرمندان پیشنهاد داده ایم.

وی یادآورشد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین وزارتخانه و استاندار محترم قزوین پیگیر ارائه تسهیلات و حمایت از این مراکز از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه هستند که انشاالله محقق خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه امید ما به اعتباری است که از سوی دولت برای حمایت به مراکز فرهنگی و هنری متضرر از ویروس کرونا اعلام شده است، گفت: آنچه که قرار است به عنوان کمک به تمامی حوزه های فرهنگی و هنری متضرر پرداخت شود تنها از این محل می باشد و ادارات کل محلی برای تامین اعتبار در این خصوص را ندارند.

کد خبر: ۱۳٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha