۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
ارتقای کیفیت تولیدات در اردبیل/ تعطیلی ۴۴ هزار واحد صنفی به صورت داوطلبانه
معاون استاندار اردبیل خبر داد:

ارتقای کیفیت تولیدات در اردبیل/ تعطیلی ۴۴ هزار واحد صنفی به صورت داوطلبانه

اردبیل - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: توجه و ارتقای کیفیت تولیدات در کنار افزایش کمی، از جمله اولویت های برنامه جهش تولید در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار بازار، ارژنگ عزیزی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری اردبیل با بیان اینکه در وضعیت فعلی، نباید در بحث تولید وقفه ای ایجاد شود، گفت: استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی برای بهره وری بیشتر مورد تاکید است.

وی بر حمایت از واحدهای تولیدی در راستای ایجاد ظرفیت های جدید تاکید کرد و افزود: توجه و ارتقای کیفیت تولیدات در کنار افزایش کمی، از جمله اولویت های برنامه جهش تولید در سال جاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل حفظ شرایط تولید و اشتغال موجود را مقدمه ورود به برنامه جهش تولید عنوان کرد و افزود: تامین نقدینگی بنگاههای اقتصادی و تلاش برای رفع مشکلات ناشی از کرونا از جمله برنامه های مشخص شده در راستای تحقق شعار جهش تولید است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان اردبیل گفت: انتظار می رود شهروندان و بازاریان، پروتکل های بهداشتی ارائه شده را رعایت کنند.

عزیزی با اشاره به لزوم ثبت نام واحدهای صنفی اردبیل در سامانه مرکز بهداشت و دریافت کد رهگیری گفت: با شیوع کرونا، ۶۵ درصد فعالیت های اقتصادی در کشور تحت تاثیر قرار گرفته است.

معاون استاندار اردبیل گفت: در استان اردبیل ۴۴ هزار واحد صنفی دارای پروانه وجود دارد که به صورت داوطلبانه واحدهای خود را در اوج شیوع کرونا تعطیل کردند.

کد خبر: ۱۳٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha