۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
اتوبان ساحلی در مازندران احداث می شود
استاندار مازندران:

اتوبان ساحلی در مازندران احداث می شود

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران با بیان اینکه اتوبان ساحلی در استان اجرا می شود، گفت: این طرح با همکاری شرکت های خارجی عملیاتی می شود.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اتوبان ساحلی با همکاری شرکت های مالزیایی در استان اجرا می شود، گفت: این طرح در استان عملیاتی و اجرایی می شود.

وی با عنوان اینکه با همکاری شرکت دانش بنیان طرح تولید محصولات هیدروکربنی از پسماند نیز اجرایی می شود، گفت: این طرح ذره ای شیرابه ندارد و مازندران را از پسماند نجات می دهد.

استاندار مازندران همچنین با بیان اینکه باید به ثروت مردم اضافه کنیم، گفت: باید برای مردم کارهای بزرگ و ماندگاری انجام دهیم.

حسینی پور حرکت به سمت بهره وری را الزامی دانست و گفت: سرمایه گذاری نیازمند امنیت است ولی در استان به محض آنکه سرمایه گذار می آوریم، مسئول دیگری سرمایه گذار را هوا می دهد و هنوز نگاه جزیره ای وجود دارد درحالی که نگاه باید راهبردی شود.

استاندار مازندران نرخ بیکاری استان را ۱۸.۵ درصد بیان کرد و سنتی بودن کشاورزی را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: باید محصولات و تولیدات استان صنعتی شود.

وی اعتلای بخش گردشگری را از مهمترین اولویت ها ذکر کرد و گفت: فاصله محدود دریا و جنگل از مزیت های مازندران به شمار می رود و باید در این حوزه برنامه ریزی صورت گیرد.

استاندار مازندران با اظهار اینکه ۹۰ درصد ظرفیت اقتصاد دریا در استان خالی است، گفت: از اقتصاد جنگل نیز سهمی نداریم.

کد خبر: ۱۳۵٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha