۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
توجه صرف به اقتصاد مسکن اشتباه است| مسکن باید محلی برای آسایش و زندگی باشد
مدیر عامل خانه گستر یکم:

توجه صرف به اقتصاد مسکن اشتباه است| مسکن باید محلی برای آسایش و زندگی باشد

محمدی، مدیر عامل شرکت خانه گستر یکم با بیان اینکه در ساخت مسکن ایده ما این است که تنها به اقتصاد مسکن توجه نکنیم گفت: در پروژه های جدید به مجموعه درون گرا و مستقل توجه ویژه ای شده است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: امید محمدی در مراسم افتتاح ۴۵۴ واحد مسکونی و آغاز اعملیات اجرایی ۴۰۰ واحد مسکونی در گرمدره تهران با اشاره به اینکه این پروژه به مساحت ۳۰ هکتار متعلق به حساب ۱۰۰ امام طراحی شده است گفت: ظرفیت این پروژه به میزان ۲۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری و خدماتی است که ۱۷۵۰ واحد از ۲۸۰۰ واحد مورد اشاره شروع شده است و ۲۶۷ خانوار در آن ساکن هستند. امروز نیز ۴۵۴ واحد مسکونی جدید را افتتاح و تحویل می دهیم.

محمدی ادامه داد: ۴۵۴ واحدی که امروز در ۱۲ بلوک و ۵۶ هزار متر مربع ساخته می شود ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که بخشی از این اعتبارات از منابع داخلی و بخشی نیز با کمک بانک مسکن تامین شده است.

وی ادامه داد: ۶۳۰ واحد مسکونی در دست ساخت است و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز امروز کلنگ زنی می شود که شامل ۱۰ بلوک در مساحت ۷۷ هزار متر مربع و با سرمایه ۱۰۵۰ میلیارد تومان تماما از منابع داخلی تامین شده است.

مدیر عامل شرکت خانه گستر یکم گفت: در پروژه آسمان البرز نگاه ما نباید صرفا تامین سرپناه باشد بنابراین سعی کردیم محلی برای آسایش و زندگی و عبادت باشد و لذا در ساخت مسکن و اینکه فقط به بُعد اقتصاد مسکن توجه شود در این پروژه صرف نظر کردیم. مجموعه یاد شده مجموعه ای درون گرا و مستقل و تمام خدمات در پروژه دیده شده است.

محمدی ادامه داد: در برخی از موارد نیز تلاش کرده ایم که کمبود سرانه در گرمدره را در پروژه مزبور تامین کنیم. یعنی به عبارتی ایجاد کلانتری، آتش نشانی، زمین تاسیسات شهری، زمین ورزشی و فضای بیمارستانی در آن دیده شده است.

کد خبر: ۱۳۵٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha