۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
۹۵۰ تن مرغ منجمد در انبار پشتیبانی امور دام همدان ذخیره شده است
معاون جهاد کشاورزی استان همدان:

۹۵۰ تن مرغ منجمد در انبار پشتیبانی امور دام همدان ذخیره شده است

همدان - معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: در حال حاضر افزون بر ۹۵۰ تن مرغ منجمد و ۳۵۰ تن گوشت قرمز در انبار پشتیبانی امور دام استان همدان ذخیره شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان؛ حسین فضلی در تشریح اقدامات انجام شده در مورد تأمین و توزیع اقلام و کالاهای مربوط به پایان سال عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۹۵۰ تن مرغ منجمد و ۳۵۰ تن گوشت قرمز در انبار پشتیبانی امور دام ذخیره داریم.

وی با تاکید بر اینکه در این زمینه محدودیتی وجود ندارد و انبارهای پشتیبانی امور دام کشور ذخیره خوبی دارند، عنوان کرد: هر زمان که نیاز باشد می‌توانیم درخواست داده و گوشت مورد نیاز را وارد شبکه توزیع کنیم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان در تشریح وضعیت دیگر کالاهای اساسی در استان همدان نیز گفت: در حال حاضر سهمیه و تخصیص برنج به استان همدان برابر یک هزار و ۶۰۰ تن است که از این میزان یک هزار تن تایلندی و ۶۰۰ تن برنج هندی است.
وی از توزیع یک هزار و ۳۰۰ تنی برنج در استان همدان خبر داد و گفت: بالغ بر ۴۸ تن سهمیه گوشت منجمد استان همدان بوده که تاکنون ۴۱ تن آن توزیع شده است.

کد خبر: ۱۳۵٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha