۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کمک ۱۵ میلیارد ریالی صنایع و معادن استان سمنان برای مقابله با کرونا
سرپرست سازمان صمت سمنان خبر داد:

کمک ۱۵ میلیارد ریالی صنایع و معادن استان سمنان برای مقابله با کرونا

سمنان – سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: صنایع و معادن استان برای مقابله با کرونا ۱۵ میلیارد ریال به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل ظهر شنبه در حاشیه نشست با جمعی از صاحبان صنایع سمنان به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: صنایع و معادن با شیوع ویروس کرونا ۱۵ میلیارد ریال به‌صورت نقدی و غیر نقدی در راستای مقابله با این ویروس کمک کردند.

وی بابیان اینکه مقابله با این ویروس به یک دغدغه همگانی تبدیل‌شده است، تصریح کرد: این مبلغ برای تأمین تجهیزات و اقلام بهداشتی از سوی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی به واحدهای درمانی، بیمارستان‌ها و ستادهای مردمی مبارزه با کرونا اختصاص‌یافته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان افزود: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به‌صورت غیر نقدی و ارسال تجهیزات و اقلام بهداشتی مقابله با کرونا اختصاص دارد.

تشنه دل با اشاره به توزیع محلول‌های ضدعفونی‌کننده، ماسک، البسه پزشکی و سایر اقلام بهداشتی از سوی برخی واحدهای تولیدی بیان کرد: این اقلام به‌صورت رایگان توسط واحدهای تولیدکننده به بیمارستان‌ها، موسسه‌های خیریه و نهادهای دولتی و مردمی اهداشده است.

وی با اشاره به اینکه شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به‌صورت نقدی بوده است، تأکید کرد: این مبلغ به ستادهای مردمی مبارزه با کرونا، دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تخصیص‌یافته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان یادآور شد: برخی واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی استان نیز با تغییر خط تولید خود به محصولات بهداشتی و یا افزایش ظرفیت برای رفع نیازهای مردم به اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا کمک شایانی کردند.

کد خبر: ۱۳٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha