۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
اولین رویداد جهادی پیشه سازان در البرز برگزار می شود

اولین رویداد جهادی پیشه سازان در البرز برگزار می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از برگزاری اولین رویداد پیشه سازان در استان البرز خبر داد و افزود: در این رویداد خلاء بین دانشگاه و صنعت شناسایی و برای رفع آن ایده و نیروی متناسب با آن جذب می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، علی نیازی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از برگزاری اولین رویداد پیشه سازان در سطح استان البرز خبر داد و افزود: در این رویداد برای اولین بار در کشور خلاء بین دانشگاه و صنعت شناسایی و نیازمندیهای صنایع به نیروی کار و تکنسینها احصاء شده و برمبنای آن جذب نیروی کار یا ایده به صورت میدانی با سرعت و کیفیت بالا اتفاق می افتد.

نیازی در جلسه هماهنگی اولین رویداد جهادی پیشه سازان در استانداری گفت: در این رویداد بزرگ، نیازمندیهای استان که از قبل احصاء شده است ارائه و برمبنای آن جذب نیروی کار یا ایده و خلاقیت اتفاق می افتد.

وی افزود: در این راستا گروهی از مدیران، توسعه‌دهندگان، علاقه‌مندان صنایع به جذب نیروی کار ماهر و تکنسینها با هم جمع می‌شوند و نیازمندیهای سازمانی، پروژه ای و یا شرکتی خود را مطرح نموده و نیروهای آماده به کار را همان روز بررسی و جذب می کند.

نیازی افزود: این مدل جذب نیروی آماده به کار از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان، به سرعت در شهرهای جهان گسترش پیدا کرده است و نتایج خوبی از آن در میان کسب و کارهای توسعه یافته کنونی، قابل مشاهده است که منجر به رضایت بیشتر و درآمدهای بالا شده است.

معاون استاندار با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباط مستمر صنعت و دانشگاه و جذب جهادی نیروهای جوان و آماده به کار برای کاهش نرخ بیکاری و تاکیدات ریاست محترم جمهور مبنی بر پیگیری امر اشتغالزایی، و اهداف بلند مدت مبنی بر تربیت نیروهای مهارت محور در استان که بتوانند به سرعت وارد بازار کار شده و یا کسب و کار خود را راه اندازی نمایند میتواند نقش به سزایی در توسعه متوازن استان ایفا کند.

گفتنی است این رویداد که با محوریت دانشگاه فنی و حرفه ای استان و همکاری صنایع و دستگاههای متولی اشتغال و صنعت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود و روند آن به صورت مستمر در بستر شبکه اینترنت در سطح استان ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۳۵٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha