۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
زنجان در خصوص ثبت‌نام از مشمولان سهام عدالت در کشور پیشرو است
معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان:

زنجان در خصوص ثبت‌نام از مشمولان سهام عدالت در کشور پیشرو است

زنجان- حمیدی، معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان ثبت‌نام‌شدگان نهایی استان در سهام عدالت را ۷۹۳ هزار و ۳۲۶ نفراعلام کرد و گفت: این استان در خصوص ثبت‌نام از مشمولان سهام عدالت پیشرو است.

غفور حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ثبت‌نام‌شدگان نهایی زنجان در سهام عدالت را ۷۹۳ هزار و ۳۲۶ نفراعلام کرد و گفت: در ۱۹ مرحله ثبت‌نام در استان انجام شد.

وی با بیان اینکه زنجان در خصوص ثبت‌نام از مشمولین سهام عدالت، جزء استان‌های پیشرو بوده است، اظهار داشت: طبق آخرین اطلاعیه‌های سازمان خصوصی‌سازی، اعلام شده که تا پایان سال جاری سود سهام عدالت به حساب سهامداران پرداخت خواهد شد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه مشمولینی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند در سامانه سجام اطلاعات خود را ثبت کرده و شماره شبا و اطلاعات را در سامانه با شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سود سهام خود را دریافت خواهند کرد، گفت: شرکت سرمایه گذاری استان در بورس پذیرفته شده است.

حمیدی تاکید کرد: رای گیری توسط سهامداران به صورت الکترونیکی انجام شد و مدیریت سهام را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: در گذشته سازمان خصوصی سود شرکت سهام را در حساب خانوارها واریز می کرد ولی وظیفه به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی واگذار شده است.

کد خبر: ۱۳۵٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha