۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
آغاز قرارداد سامسونگ و شبکه چند رسانه ای مبتنی بر بلاکچین «تتا»
بازار خبر می دهد

آغاز قرارداد سامسونگ و شبکه چند رسانه ای مبتنی بر بلاکچین «تتا»

شبکه بلاک چین ویدیو و سرگرمی «تتا» (Theta Network) از آغاز همکاری خود با شرکت سامسونگ برای انتشار NFT مشترک ویژه مشتریان گوشی های جدید گلکسی خبر داد.

به گزارش بازار، شبکه بلاک چین ویدیو و سرگرمی «تتا» (Theta Network) از آغاز همکاری خود با شرکت سامسونگ برای انتشار NFT مشترک خبر داد. سامسونگ قرار است بر اساس برنامه میان مدت خود تبلیغ مدل های جدید گوشی های گلکسی اس ۲۲ و تبلت اس ۸، از NFT ها حمایت کرده و به توسعه آنها کمک کند. لازم به ذکر است، NFT ها به طور انحصاری برای مشتریانی که این دو مدل را در کره جنوبی پیش خرید کرده اند در دسترس خواهند بود.

تصمیم سامسونگ برای استفاده از شبکه تتا البته جای تعجب ندارد. دلیل این امر این است که تتا به عنوان یک بلاک چین تخصصی برای ویدیو، رسانه و سرگرمی از جایگاهی قدرتمند در صنعت رسانه های مبتنی بر بلاکچین برخوردار است.

علاوه بر این، سامسونگ سرعت بالای تراکنش بلاک چین تتا را در همکاری خود با این شرکت نظر گرفته که حدود ۱۰۰ برابر سریعتر از اتریوم است. همچنین، کاربران بلاک چین تتا از کارمزدهای پایین تراکنش بهره مند بوده و از آنجاکه پروتکل تتا از مدل اثبات سهام (POS) استفاده می کند، سازگارتر با محیط زیست است. اساساً، این به معنای مصرف انرژی کمتر نسبت به سایر راه حل های بلاکچینی موجود در حال حاضر است.

اما در خصوص جزئیات این قرارداد باید گفت که پس از پایان دوره پیش‌سفارش، NFT‌ها با گوشی های جدید سامسونگ عرضه خواهند شد و مشتریان سامسونگ باید در بازار ThetaDrop NFT شبکه Theta ثبت نام کنند تا جوایز خود را دریافت کنند. علاوه بر این، آنها باید اپلیکیشن Samsung Members را نصب کنند تا به NFT های موجود در ThetaDrop دسترسی یابند. مشتریانی که مدل‌های Galaxy S۲۲ و Tablet S۸ را پیش‌ خرید می‌کنند، یک بسته NFT دریافت خواهند کرد که در پایان دوره پیش‌ خرید در دسترس خواهند بود.

میچ لیو، از بنیانگذاران و مدیرعامل Theta Labs، اظهار داشت که تصمیم سامسونگ برای استفاده از شبکه تتا نشان دهنده پذیرش جهانی این شبکه به عنوان بلاک چین کارآمد برای پروژه های ویدئویی، رسانه ای و سرگرمی است. وی افزود: «ما قصد داریم مزایا و امتیازات عضویت دائمی را برای مشتریان گلکسی ساموسنگ که حاوی NFT یادبود Samsung Theta هستند و مشتاقانه منتظر ایجاد یک جامعه بلندمدت برای عضویت مشتریان سامسونگ در تتا هستند ارائه دهیم.

درباره آزمایشگاه تتا
Theta Labs شرکت پشت بلاک چین Theta Network و Theta TV است. شبکه تتا یک شبکه تخصصی اثبات سهام است. این یک بلاک چین ایده آل برای نیازهای ویدئو، رسانه و سرگرمی محسوب می شود.

شبکه تتا در حال حاضر، محبوب ترین و پر طرفدار ترین شبکه چند رسانه ای مبتنی بر بلاکچین بوده و هزاران کاربر به صورت مستمر از آن استفاده می کنند. در حال حاضر، شرکت های بزرگ و مطرحی چون Liongate، MGM Studios و NASA در حال پخش ویدئوهای اختصاصی خود روی بلاکچین تتا هستند.

علاوه بر این، پلتفرم تتا به کاربران این امکان را می‌دهد تا زمانی که از اینترنت خود برای پخش ویدیو استفاده می‌کنند، درآمد غیرفعال ایجاد کنند. شما می توانید با عضویت در شبکه چند رسانه ای تتا و گذاران وقت خود برای تماشای ویدئوهای دلخواهتان روی این شبکه، توکن های تتا را به عنوان پاداش دریافت نمایید.

کد خبر: ۱۳۵٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha