۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کاهش ترددهای شهری، متضمن گسترش دولت الکترونیک
رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران مطرح کرد

کاهش ترددهای شهری، متضمن گسترش دولت الکترونیک

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: تا دولت الکترونیک گسترش پیدا نکند، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم ترددهای مردم کاهش یابد

 به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، دکتر علیرضا زالی در جلسه هم اندیشی و تصمیم گیری ستاد با مدیران نهادها، سازمان ها، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها افزود: ظرفیت دورکاری در ادارات ما بسیار کم است، اما در برخی کشورها شاهد اقدامات بسیار پیچیده از طریق الکترونیک و غیرحضوری هستیم.

 وی گفت: باید همه دستگاه‌ها هر نقشی که در تحقق دولت الکترونیک دارند را ایفا کنند.

در این جلسه نماینده شهردار تهران در ستاد مقابله با کرونا نیز گفت: ما باید طرح‌هایی را اجرا کنیم که استمرار داشته باشد و فقط در زمان بحران‌ها مطرح نشود و در این شرایط نیازمند زیرساخت هستیم.

 کرمی افزود: یک زمانی بحث غربالگری فشار خون مطرح بود و اکنون بحث بیمار یابی در خصوص کرونا مطرح است و باید زیرساخت‌ها به نحوی باشد که مثلا اگر در آینده بحران دیگری داشتیم بتوانیم مسیرمان را به آن سمت سوق دهیم و خدمت رسانی در هر عرصه‌ای قابل انجام باشد.

 وی گفت: مدیریت تهران به اندازه مدیریت سوئیس و اتریش است و ۲۵ درصد تولید ناخالص ملی در تهران است و ما باید رقابت‌ها را کنار بگذاریم و زیرساخت‌ها را تقویت کنیم.
در این جلسه هم اندیشی مدیرعامل فن آپ، مدیرعامل فاوای شهرداری، مدیرعامل دیجی کالا، مدیرعامل نقشه یاب نشان و برخی مسئولان استارت آپ‌ها حضور دارند.

کد خبر: ۱۳٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha